Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 13. mars 2014

Sneakpeak

Hi hi....flere av dere er nysgjerrige på hva jeg lager av garnet jeg viste frem.
Fremdeles er det litt hemmelig, men en sniktitt skal du få av meg i dag
Ble ikke disse fargene skjønne sammen?

Og halslinser har jeg i nærheten, for formen er ganske laber fremdeles. Takk for alle de hyggelige hilsener dere har sendt meg.
Med tette bihuler, og en kløende hals,  er det aller beste å sitte å pusle med garn og farger. Det er det jeg har gjort. Derfor har det gått raskere enn forventet også.

Men i går rakk jeg ikke å gjøre noe med prosjektet mitt. Det var først en arbeidsdag, for deretter å arrangere Strikkecafe i butikken etterpå, for mange hyggelige damer. Nesten 12 timers arbeidsdag ble det i går, med en dårlig form.
Jeg er ganske god til å gå på autopilot, så jeg fikk det til, takket være min kollega Rigmor, og to gode venninner som hjalp til med ryddingen etterpå. Tusen takk jenter.

Nå er jeg igang med heklenåla igjen. Vi sees. :)

16 kommentarer:

Vibbedille sa...

Ahaaa DETTE så skikkelig spennende ut og fargene var lekre!!! EG liker sånn dill, eller for alt eg vet kan jo dette være et digert prosjekt, men eg liker absolutt det eg ser ;) Ååååå SI HVA DET ER!!! hehe

Ali og likker litt flat innimellom om dagen, også bihuler! Han har hatt en del neseoperasjoner gr en ulykke så det er det til tider ganske tett! Noe dritt uansett!

Ønsker deg masse GOD BEDRING og kos deg så godt du kan ;)

Go`klem Vibbedille ;)

Rubia sa...

Synd vi ikke hadde sjanse til å være med å hjelpe til i går.
Men vi kommer sterkere tilbake!

God bedring!

Ruths datter sa...

skal det bli ei pute tro? Nydelige farger sammen. Ønsker deg fortsatt god bedring.
Klem

Helen sa...

Enig, disse fargene ble lekre
sammen ! Du er så flink til "å se" fargene blir fine sammen :)

Synd formen er hanglende, er så slitsomt...god bedring !

Og JA, nå er jeg nysgjerrig på hva dette skal bli?
Bare noen ideer som jeg tenkte på:

Teppe
Skjerf
Pute
sjal
genser
vest

Lin sa...

Autopilot er ikke en daarlig loesning. Godt at du klarede det hele.
Det ser spaendende ud. Nu er nysgerrigheden for alvor vakt.

Susann Englemamma sa...

Kjempefine farger :)

Madame sa...

Sikke nogle dejlige farver sammen! Rigtig god bedring, Sylvia - godt at du kunne slå over på autopilot og klare det hele.

ANNEPÅLANDET sa...

Skal det bli en pute, tro???

Ønsker deg riktig god bedring!!

Fru Tunheim sa...

Dårlig form og 12 timers arbeidsdag høres ut som en dårlig kombinasjon....må man så må man. Ønsker deg god bedring og det raskt.

Elisabeth sa...

Fargene ble superfine sammen, Sylvia. Men lurer på hva det blir da??? Luringa, du holder oss på pinebenken du.

Gooood bedring til deg, kjære du.

Siddis back home sa...

Det ser kjempefint ut! Håper du føler deg bedre snart, ha en riktig god helg!

Marianne sa...

Tror kanskje du strikker en pute,så en som lignet i et blad nylig:-) Det er slitsomt å ikke være i form, riktig god bedring! Klem Marianne

Lisbeth sa...

Så nydelige farger sammen :)
Dette gleder jeg meg til å se ferdig! Massevis av god bedring til deg :D Håper du har fri i helgen, så du kan slappe godt av! Klem

BrittB sa...

Spennende hekleprosjekt du holder på med! Ja, jeg er enig med deg; fine farger sammen!! Og nå er jeg spent på resten!! :-)
Kjedelig å ikke være i form...håper du snart er helt frisk!
Det italienske brødet ditt i innlegget under her ser kjempegodt ut!!!
Ha en fin fredag! :-)

Strikkeheksen sa...

Åh Sylvia din lille stakkel - rigtig god bedring :-) Som altid er du jo ekspert i at se det positive - at man kan hækle, selvom man er skidt tilpas - fine farver, du har sat sammen :-)

Dine orange sokker er så dejlige - ligesom at få forår på fødderne :-)

lykketrollet sa...

Nydeelige farger.

Håper formen snart er tilbake.

Ha en herlig helg videre.

Her er det fortsatt null hobbiaktivitet, men satser på å komme sterkere tilbake etterhvert.