Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 11. mars 2014

Nyser & Fryser

Hadde det enda vært navnet på et Firma.......
Men neida, det er bare formen min for tiden. Noe jeg har gått og brygget på en ukes tid, og nå har det altså slått ut for fullt.

Godt at jeg er varm på bena, da. For jeg fikk en kjempekoselig gave i går.
Bare se her
Etter jobb i går, dro jeg videre for treffe min venninne Åse " i Svingen ", der vi spiser middag sammen, skravler og strikker.
Og tror du ikke hun hadde med dette til meg.

To kluter og orange sokker. Så slipper jeg å strikke det selv.
Bare se på disse gla' sokkene her. Gjett om de varmer godt i dag, der jeg sitter under et pledd og fryser.

Nå skal 3dje krus med varm kaffe drikkes, samtidig som jeg kan småhekle litt på det nye prosjektet mitt.
Ja, for jeg klarte ikke å holde meg kun til strikking på søndag......jeg MÅTTE bare hekle litt...... Kremt.
Litt hemmelig inntil videre....

Det er det beste med håndarbeid. Er man i litt dårlig form, så orker man alikevel litt håndarbeid, og slipper å kjede vettet av seg.

Og plutselig er jeg på beina igjen! :)

Pus hilser og sier alt er helt greit her hjemme. Og det er tid for kos.

18 kommentarer:

Madame sa...

Rigtig god bedring med forkølelsen, Sylvia. Sikke nogle flotte sokker du har fået, og det er dejligt, at du kan hygge med håndarbejde, selv om du er sløj. Billedet af Pus kan jeg slet ikke stå for :-)

Sommertid sa...

Kule oransje !
Ikke så kult at du er slått ut av ditt normale deg og fryser.
Det hangles litt her også, men jeg har ikke tid til å bli sjuk.

Godt vi har håndarbeid, sånn at man kan både slappe av og kose oss, masse endorfiner blor det da.

God bedring og snart er du fit for fight igjen.
Kos ekstra med pus fra meg.

Anonym sa...

Så du har blitt forkjøla, holder meg borte en stund. Om jeg klarer, he he. Nydelige sokker du har fått. Ha en fin snuse dag. Eli

Lisbeths verden sa...

Masse god bedring, hilsen Beth

Miri Vandre blandt ege sa...

Godt du kan putte dig varm og godt og passe lidt på dig selv - rigtig god bedring :)

Rosehagen sa...


Flotte sokker du har fått;)
Heklingen din ser spennende ut.
Her i huset har det blitt bakt rundstykker med deilig fyll etter tipset fra deg;)
God bedring skjønne dame;)
Klem fra Ann-Mari

Anne sa...

Så heldig du er! De sokkene var skikkelig fine! Høres ut som en kjempekjekk kveld du hadde i går;) Strikketøy og en skjønn pus hjelper når formen skranter.

God bedring og god strikking videre!

Tovepia sa...

Håper for din del at det går fort over, for jeg lå hele forrige uke i influensa..ei skikkelig kule!!..og er ennå ikke helt tipptopp..
Nydelige sokker du fikk, så kos deg under pleddet og riktig god bedring!!

Helen sa...

God bedring, så kjedelig å hangle sånn.....godt du orker litt håndarbeid, da...thiiii :o)

Helen sa...

Ps, glemte helt å si:
Så flotte oransje sokker du har
fått !!

Fint flettemønster oppover leggene.

Gitte sa...

Hæ, hæ - et firma..... Ja gid det var. Din stakkel. Synes du bliver lidt hårdt ramt for tiden.

Håber du snart bliver frisk igen.

Og - så bliver du altså snart nødt til at afsløre dit nye projekt......

Uhmmm - lækre madbilleder i tidligere indlæg.

Lin sa...

Nyser og fryser som firmanavn, ikke daarligt haha, men saa skulle det hellere vaere paa hostemedicin en strik.
De stroemper var vel nok bare flotte. Laekker farve.
Rigtig god bedring Sylvia. Klem og energi herfra.

Lisbeth sa...

Herlige, fargerike sokker :)
De varmer nok godt! Massevis av god bedring til deg Sylvia :)
Klem

Rita Follnes sa...

Fargerike gaver. Så fine og nyttige. Jeg ønsker deg god bedring. Det er så kjedelig med slik forkjølelse. Klem ;-)

Line Kristine sa...

God bedring i knæsje orange sokker!

Rubia sa...

God bedring! Sykdom er aldri gøy.

Knallfine glad-sokker! Heldig som slipper å strikke dem selv.

Flowermouse Design sa...

Nydelige sokker og kluter - du er heldig!!! Så gøy med alle dine hemmelige prosjekt!!! God bedring!!!

Siddis back home sa...

Håper du føler deg bedre snart! Så heldig du er, fantastisk gave du har fått av din venninne! Kos deg videre, klem fra meg