Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 8. mars 2014

Neste prosjekt....

.....inneholder disse fargene
Tatt i dagens sollys utenfor. Såååå herlig å få solen tilbake.
Selv synes jeg det er litt for kaldt å sitte utendørs å strikke enda, så jeg har gjort det innendørs istedet. Men jeg har fått solen inn, og kjent varmen fra den.

Da jeg gikk ut for å ta bilde, fulgte Rosalita med, nysgjerrig på hva jeg skulle
.....men å ta bilde, nei det er utelukket. Best å komme seg unna.

Siden jeg strikker på så mye for tiden, blir det HEKLING på dette prosjektet.
Men nå skal jeg bare SE på fargene i helgen, for jeg MÅ få noe ferdig først.

Jeg har prøvd meg frem med fargekombinasjonen. Den er spennende, synes jeg. Og er en del av min vei mot " nye " farger. Det er farlig å sitte fast i det gamle. Man må fornye seg og se verden med andre øyne. Kanskje åpner det for noe nytt?

Og jaggu lurte jeg deg litt, pus
For det ble et bilde alikevel.

Og til alle KVINNER der ute Grattis med dagen i dag! 




21 kommentarer:

Rita Follnes sa...

Ser fint ut. Heldig du som ser solen. Her pøsregner det, men det er da fint å sitte inne med fyr i ovnen å hekle da. ;-)

Rita Follnes sa...

Takk for råd så må jeg ønske deg grattis med dagen også . klem fra meg. ;-)

Siddis back home sa...

Ja, det var herlig å se sola idag. Spennende nytt prosjekt du har der, ha en koselig lørdag!

Flowermouse Design sa...

Gratulerer med dagen til deg også!!! Og hurra for at du vil prøve nye farger. Jeg hopper av glede når jeg leser sånt!!!! Gleder meg til å se hva du skal begynne på :-) OG JA - solen skinner her også!!! Vidunderlig!!!!

Megan sa...

Dejlige farver! Her har solen skinnet flot i dag, men det har alligevel været for koldt til at sidde ude. MEN jeg har tørret tøj ude og gået dejlige ture med hundene.

Og nu venter kreativiteten i køkkenet! ;)

Håber du har en fin lørdag. Knus.

Madame sa...

Sikke nogle skønne farver! Jeg er selv gået over til at bruge farvepaletten mere nu, hvor det er forår.
Og Rosalita er slet ikke til at stå for :-)
Her har vi haft det dejligste solskin i dag, men varmt har det ikke været. Jeg har lige set ribes i blomst, så nu håber jeg ikke, vinteren vender tilbage. Rigtig god weekend til dig!

Rosehagen sa...

Nydelige farger;)
Ja, det å nyte synet av farger på garn og stoffer som skal brukes er så godt. Ofte har jeg en stoffbunke i vakre nyanser liggende på arbeidsrommet;)
Nyt helgen og godværet;)

Klem fra Ann-Mari

Rosehagen sa...

å ja
Gratulerer med dagen;)

Barwitzki sa...

Fin kvinnedag ønskers :-)Jeg har så hyggelig her.
Fantastisk farger du har - det blir spennende!!! Herlig er solen og våren. Hjertelige hilsen til deg Sylvia. Klem fra Viola

Line Kristine sa...

Flotte farger! Blir spennende å se hva du skal lage for noe flott med dette garnet :)
God helg!

Helen sa...

Ser du har fått med deg ett bringebær rødt nøste blant dien ellers "nye" farger, fin kombo - friske og rolige farger, tro hva dette skal bli?

Stille, rolig helg på meg, gressenke, så imorgen bedt på tur til termer, ikke så langt unna Bolsena. Sammen med min italienske venninne, er litt spent på den opplevelsen.

God helg :)

Elisabeth sa...

Nydelige nyanser i Hverdagsgarnet du har valgt. Spent på hva dette skal bli.

I Romsdal var temperaturen så god for noen dager siden at jeg kunne sitte ute å strikke i solveggen. Riktigbok med ullpledd over bena da ;)

Straaks på vei nordover igjen jeg. Tudeloo!

Turid sa...

Herlige farger Sylvia - å så fint de kom frem mot de grå steinene. Å for en fart du har på blogginga di - greier ikke henge med ...men no er æ oppdatert.Ivrig på strikkepinnene er du også , stadig like imponert over alt du produserer- landskaps sokkene dine var lekre. Har gjerne et sokkepar på gang her hele tiden, i tillegg til noe større prosjekter innimellom. Når sola ikke har vært hos dere , var ho her -har hatt et aldeles nydelig vær...ser ut som om våren er på vei , utrolig nok. Ha en fin søndag!

Lisbeth sa...

Det var noen flott farger :) Disse tror jeg sannelig jeg også kunne ha brukt! Såååå deilig med sola i går, vi satt faktisk ute lenge. Må innrømme at jeg ble kald altså ;)I dag er tåka tilbake :( Men det sinker ikke strikkepinnene nevneverdig :) Ha en fin dag :)

Fru Tunheim sa...

Så nydelige avdempede rødfarger. Det er ofte litt vanskelig å bare se på garnet når man først har fått det i hus....

God søndag!

BrittB sa...

Nydelige farger du har satt sammen til ditt neste prosjekt, det skal bli spennende å se!
Og så fine klær fra Oleana i innlegget under her...dere har mye fint på butikken!!
Nå er det snart klart for en liten søndagstur her...vi fikk skikkelig ruskevær i går ettermiddag, men nå er det "levelig" ute, så da kan det være greit å få litt frisk luft i nesen.
Ha en fin-fin søndag!! :-)

Ann-Jorun sa...

Nydelige farger. Blir spennende å se hva du skal lage av dette garnet.
Ha en riktig god søndag:)

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Herlige farger, spent på planene dine nå :-)

Anne sa...

Spennende fargekombinajson du har valgt deg! Gleder meg til å se hva dett blir;)

God søndag videre!

Elisabeth sa...

Utrolig herlige farger du har der. Det MÅ jo bare bli noe veldig flott av de :)

Rubia sa...

Flotte farger!