Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 26. mars 2014

KELNER, det er en

.......FLUE i suppen min!!!
Endelig har vi fått produktene til MENT i butikken.

Det er virkelig flotte ting.
Her kommer mine favoritter....
Fasongen på kannen er såååå fin.
Og krusene er skjønne å holde i. Litt matt nederst,  men med en glassert kant. Skjeen er også i samme kvalitet.

Så har endelig KANEL knekkebrødet kommer tilbake igjen. Det er så godt med epleskiver på. Og KANEL er mitt favorittkrydder! (Jeg har knasket disse på jobb i hele dag, mmmm.....)

Artig fasong på både krus, og sukker-og fløte settet.

Vårnytt fra Svenske Ekelund også
Bomullspledd med puter til. Løpere og håndklær i en super kvalitet.
Jeg bruker alltid deres håndklær som duk her hjemme.

Ja, dette var siste nytt fra butikken.... ( som altså ikke er min, jeg bare jobber der.....)

10 kommentarer:

Helen sa...

Hmmmm, vet ikke om jeg likte den med flue i bollen....men, får vel folk til å le :)

Fine farger syntes jeg, delikate !

Ja, det var vel ingen bombe at du liker kanel....kanel og sukker ?

Takk for tittem artig også for min kjære å se, han er jo i denne bransjen vettu :)

Madame sa...

I har de lækreste ting i butikken, Sylvia! Det er sjovt med fluerne på skålen - og sikke nogle skønne, sarte farver på kopper og kander!
Jeg må kigge efter kanelknækbrød her, for det lyder godt!

Lin sa...

Flue i suppen haha.
Likte bilde med kanden og koppene best. Stakkars deg, du jobber i en farlig butikk.
Kanel og epple miammiam.

Rosehagen sa...

Kanelknekkebrød er skrevet på handlelisten. Mannen kjøper kunn det som står på handlelisten!! og jeg må fortsatt ha sjåfør til butikken.

Nydelige kopper og mugger;)
Pleddene og putene er lekre.
BRA reklame for butikken;)
Min yngste søster skriver for tiden master innen design og lager pledd av norsk ull.Veldig spennende ;) ;)

Susann Englemamma sa...

Stilige mugger! Og de krusene i pastellfarger var nydelige!!
Kanelknekkebrød går som kjeks hjemme hos oss ;) Keish, keish, sier minsten når han ser de:) Hihi! Må prøve med eple på. De er og suuupergode med brunost til en deilig kopp kaffe. Naammm!!

Turid sa...

Masse lekkert å tilby i dag- likte krusene best. Ha en fin dag!

Rubia sa...

*ler* Sånne fluer er det greit å ha "i" suppen. :O)

Lill-Karin Nyland sa...

Hei! Jeg legger meg til her hos deg, og tenker at det jaggu er på tide. Har jo sett bloggen din på nett i lang tid, og jeg vet vi har en del felles "venner" i blogglandet.
Produktene fra MENT er lekre, jeg leste nylig en reportasje om dem i siste Lev Landlig. Fikk lyst til å besøke fabrikken deres!
Ha en god dag!

Fru Tunheim sa...

Heldige deg som omgir deg med vakre farger og ting dagen lang....

Anne sa...

Så mye stilig! Måtte le av fluen i bollen;) Takk for kommentar hos meg og du fikk meg til å tenke på noe ang opprekkingen av Puno/Faerytale. Det blir nok litt av en jobb å skille de, men jeg tror jeg skal gjøre det. Det vil bli mye bedre å strikke genseren i bare Puno og bruke Faerytale til noe annet;)

Ha en fin helg!