Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 20. mars 2014

Hverdag....

Den fine gruppen med stemor og pinseliljer som jeg fikk av mamma, blomstrer og sprer glede nå

Varm kaffe i kruset, radioen på, litt strikking, før jeg drar på jobb. Jobber ekstra i dag, på fridagen min. Blir koselig, det.

Det går unna på de Eventyrlige Stripene.
Mens jeg strikker på den, surrer det oppi hodet om et nytt prosjekt i Faerytale.

Vi har en jakke på jobb, som koster 2500kr. Jeg tror jammen jeg vil bruke den som mal, og strikke en lignende til meg selv. Jeg har allerede notert ned litt på et ark......

Arbeidsledig? Ikke jeg iallefall! ;)
Har flere planer her hjemme også.
Energien er nemlig på vei tilbake, og hvem vet hva jeg kan finne på?

Ha en herlig dag, der ute.

9 kommentarer:

Madame sa...

Hvor er du kommer langt med de smukke striber. Dejligt at din energi er på vej tilbage.
Ha' en herlig dag også du! Klem

Lin sa...

Dit indlaeg trak smilet frem og min foerste tanke kom fra Flaaklypa Grand Prix " hva har du stelt istan naa da Solan?"
Og saa er det jeg siger " hva steller du astan naa da Sylvia haha.
Din troeje bliver rigtig fin.
Har du set Jul i Flaaklypa???? Er den god???????

Rubia sa...

Vårlig og koselig gruppe.

Genseren ser utrolig deilig ut!

Har en masse prosjekter hjemme jeg også. Går du tom hos deg selv, er det bare å stikke innom. :O)

Annette sa...

Så härligt att ha en mamma som kommer med blommor.

Helen sa...

Våren har kommet til deg, tror jeg...du bobler over av kreativetet og ideer....herlig :))))

Genseren ser super fin ut, ser for meg den på litt kjølig sommer kveld over bikini toppen eller singlet.

Nyyyt dagen, flink du er som jobber på fridagen din - ikke alle som ville likt det!

Lisbeth sa...

Åh, det er så gøy med mange planer :) Ikke så farlig om jeg ikke får gjennomført alt, synes bare det er så gøy å planlegge ;)Ha en fin kveld, jeg skal straks av sted på ukas tredje yogatime :)

hobbyvenn sa...

Genseren din kommer til å bli en skikkelig kosegenser! Nydelige farger.

Ruths datter sa...

Nei arbeidsledig blir nok ikke du Sylvia med mange ideer i hodet.. Så lager du masse fint da,og er såååå flink.
Klem

Anne sa...

Hehe, jeg kjenner je og begynner å våkne litt til liv nå når det nærmer seg vår, sol og lysere tid. Faerytale er et herlig garn. Jeg holder på med en sort genser i det, med glitter. Men det er ikke det mest behagelige å strikke med enkel tråd syns jeg. Filtrer seg skikkelig sammen så det er litt jobb. Har merket at det er spesielt naturfargene som oppfører seg slik, men ikke så mye de som er farget..hmm høres det logisk ut?

Genseren din ser hvertfall fin ut og jeg gleder meg til fortsettelsen:)

Kos deg i helga!