Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 21. mars 2014

Heeeelg!

Så er det helg igjen.
Tenkte å vise noen fler vårlige bilder fra utstillingen i butikken
Dukkene har skiftet tøy siden sist.

Til høyre, med Oleana jakke og belte, med kjole fra Eva i Valla. Det røde på kjolen, er korsstingsbroderi, og gjør den helt spesiell.
Til venstre, jakke fra Alpakka Society, veske fra Siri Brodersen, og deilig ullskjerf fra Tyrihans.

Og det er denne jakken jeg vil kopiere.
Den har små, fine detaljer, som du ikke kan se så godt her. Men den er så fin, synes jeg.

Den skal jeg begynne på til uka, for i helga blir jeg ferdig med genseren. Ja, den er nesten ferdig, og jeg gleder meg til å ta den på :)
Jeg skal nemlig på tur i helga. 
Hvor? Ja, da må du følge med.........

God helg!


15 kommentarer:

Lis sa...

Du finder altid så skønne ting der kan bruges igen og igen. Jeg er vild med dukken til højre både nederdel og jakke. Lige noget for mig.

God week-end og god start på dit nye strik, når du bliver færdig med det du er igang med-

Kh. Lis

Miri Vandre blandt ege sa...

Jeg tror jeg ville holde meget af at komme i din butik :)

Siddis back home sa...

Jeg vil også gjerne besøke din butikk! Ha en magisk helg! Klem fra meg

Madame sa...

Jeg er vild med din butik!
Ha' en rigtig god weekend, Sylvia - min bliver sammen med Bella. Klem

Rubia sa...

Riktig god tur og god helg!

Barwitzki sa...

Blå strikkejakken er veldig hyggelig... ja helg... herlig.
Og vi har solen - så fint.
Kos deg og klem fra meg.

Lene Megan sa...

Flot jakke. Den liker jeg også!

Dejlig og hyggelig butik, som de andre skriver, masser af inspiration af både den ene og anden art.

Jeg kunne tænke mig at komme og blive ekspederet af dig. Og jeg ville sikkert købe garn, selvom jeg aldrig ville få noget strikket færdigt. Jeg holder mig til ordene! ;)

Klem og dejlig weekend

Lisbeth sa...

Kos deg masse i helgen :)
Kragerø er en herlig by!

Ruths datter sa...

Flott jakke du skal strikke. Liker også den stripete du strikker under her.Den lyseblå Oleannajakka. Olala den skulle vært min. hi hi. God tur i helga min venn.
Klem

BrittB sa...

Flott jakke! Det blir spennende å se din versjon, gleder meg!
Ønsker deg en fin-fin tur i helga -ja, vi følger med! ;-)

Fru Tunheim sa...

Ønsker deg en nydelig helg og god tur hvor enn ferden går. Og helt enig...minipåskeliljene er som en sol. Man blir glad av se på dem og kun en uke til vi stiller frem klokken. Det er deilig det.

ANNEPÅLANDET sa...

Dere har så mye fint i den butikken din! Godt jeg ikke jobber der, da hadde det nok ikke blitt mye igjen av lønna...
Nydelig jakke - fristende å hive noe sånn på pinnene. Men holder alerede på med diverse jakker og gensere, så jeg får være standhaftig.
Ha en riktig god helg!

Elisabeth sa...

Imponert over deg, Sylvia som bare kan kikke på et kjøpt strikkesak og sette i gang på egen hånd ut i fra det.
Spent på å følge med på dette.

God venninnehelg. Kos deg med skravlings og strikking ;)

Strikkeheksen sa...

Det bliver man da i rigtigt forårshumør af - sikke lækre sager, du har udstillet. Og trøjen ser meget lækker og enkel ud :-) Det skal jeg love for den stribede også gør, hvor er det et flot design, den tror jeg, jeg må prøve at få skaffet. Kan især godt lide halsudskæringen, super flot :-)
Altid spændende at følge med dig på tur :-)

Lin sa...

Den Oleana-jakke var da lidt for laekker mums.
Hvor skal du hen til helgen?????? Jeg skal bare under dynen med en pakke kleenex og lidt hostesaft snoeft.