Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 2. mars 2014

Fastelaven varianter

Fastelavensboller uten krem er min variant

Dette er forøvrig også min frokost i dag.......på søndag går dette fint.

Litt farger i tilværelsen.
Hva med et Røros pledd?
Mange fine varianter har vi der. Det er alltids noen som vil passe i din stue. Her hjemme har jeg et rødt et med sirkler.
På stolen til høyre, ligger det pledd og puter fra Oleana.

Regnfullt, grått og trist ute i dag. Hva er vel bedre enn varm kaffe og strikketøyet, på en søndag?
Nyt søndagen du også.

8 kommentarer:

Barwitzki sa...

Mhhh kaffe passer alltid :-)
Fine farger på hylle!
I dag vi har solen enda - så jeg tar en tur i skogen. I morgen skal kommer regn til oss også.
Kos deg Sylvia. Klem.

ANNEPÅLANDET sa...

Etter at englebarna flyttet ut, baker jeg aldri boller mer - men i dag har jeg gjort det, det er jo fastelavn. Boller MED krem blir det her. Og så blir det en mager dag i morra i stedet... Ha en finfin søndag :-)

Lisbeth sa...

Et Røros pledd står høyt på min ønskeliste! I dag blir det boller med vaniljekrem og boller med rosiner hos meg, og med begge jentene på besøk, samt Mannen, blir dette en herlig søndag <3

Madame sa...

Tæpperne er bare så flotte, Sylvia - lige sådan et, man kan putte sig i på en kølig og regnfuld dag, som vi også har haft her. Jeg har været på besøg hos gode venner og er blevet forkælet med lækker mad.
Ønsker dig en rigtig fin aften!

Helen sa...

Boller - DET ER GODT DET !

Kanskje det skal være min neste utfordring? Bake stor luftige Sylvia-boller? Hva tror du.....

Deilig å kunne være inne, når været ute er grått og kjedelig.

Flotte tepper du viser oss, rene gotteriskålen hva farger gjelder !
Har kikket endel på Oleana teppene, bare synd de er sååå dyre...

God søndagskveld !

Fru Tunheim sa...

Å det var mange flotte pledd....vi har også et par Rørospledd og de er bare SÅ gode.

Rubia sa...

Knallfine farger. Jeg har flere pledd og bytter på for å friske opp litt i stua.

Rosehagen sa...

Rørospleddene er alltid like kjærkomne å finne er hustrig ettermiddag. Har et nytt et nå, gleder meg til å ta det i bruk.Puter fra Oleana i lyeblått ligger i sofaen. De er bare nydelige, så glad for at de ble med meg hjem en dag jeg ikke skulle ha noe;)

Klem fra Ann-Mari