Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 15. februar 2014

I bruk

Jeg ble ferdig med Mohair-genseren alikevel, og brukte den på Strikkecafeen.
Det ble ganske varmt!
Her har jeg den på meg. Den er jo blitt en yndlings.......

En annen yndlings, er denne skjønningen jeg holder på. Du husker vel Samson?
Vi passer ham igjen, denne uka her. Og vi storkoser oss.
For oss ( og eierene) er han verdens herligste hund. Vi er så glad vi får låne ham av og til.

Her koser jeg meg i godstolen min, med favorittøfler og selvfølgelig er genseren på.
Den er varm og luftig på en og samme gang.

Jeg er litt varm her, for jeg har nettopp bakt kake, dekt bord, vasket og gjort litt om.
Sophia fylte 16 år denne uka, og skal ha venninnefest i kveld. Vi andre blir kastet ut.
Og det blir brus istedetfor champagne. Men det er jo lov å drømme..........

God lørdag!



17 kommentarer:

Anne sa...

Hvor er den blevet flot Sylvia, den klæder dig :-) Samson nyder vist også at blivet passet hos jer . Tillykke med Sophia, hils hende mange gange.

Vibbedille sa...

Ååååå den genseren så skikkelig herlig og god ut!! Du var kjempeflott i den, men så er du jo også ei herlige dama ;)

Skjønt det store svarte nøste du holder på ligner litt på vårt bar vår er en katt hehe

KOS deg masse og ha ei fortsatt god helg ;)

Klem Vibbedille ;)

Flowermouse Design sa...

Genseren ser herlig ut!!! Og så fint bilde med Samson og deg :-) God helg Sylvia!!

Madame sa...

Sikke nogle dejlige billeder, Sylvia - og det ser ud som om, Samson nyder at være hos dig. Mohair-genseren er bare så fin til dig. Jeg håber, Sophia har en hyggelig aften med sine venner.

BrittB sa...

Genseren din ser herlig ut, skjønner godt at det har blitt en yndlings-genser allerede!
Så kos med en slik fin firbent venn! Nydelig bilde av dere to!
Ha en strålende søndag! :-)

Barwitzki sa...

Søndag en kopp kaffe og hyggelig med bloggen :-) Strikketøy ligger beredt. Hilsen til deg Sylvia.
Veldig koselig ser ut din fin mohairgenser. Sikker det blir et yndlingsstykke så det er kald ute.
Kos deg med Samson - takk for fine bilder - og ha en herlig søndag... med slappe av etter fin festen.

Gitte sa...

Tillykke med Sophia. Håber pigerne have en dejlig aften :-) - her gik fødselsdagen godt.

Din grå bluse ser rigtig, rigtig lækker ud. Og dine uldbukser - de er da bare så flotte, og du ser super godt ud i dem. Jeg er imponeret! Mine lår og bag ville helt sikkert ikke passe til sådant et par...........

Rigtig god søndag.

Helen sa...

Hipp hurra for Sophia som fyller 16 år !! Stas med alenefest med sine venner.

Genser'n er helt mine farger, bruker mye gråfarger vinterstid, dog jeg har begynt med "dine" farger som du har sett...hihi...godt man kan variere litt :)

Genser'n ser ut som en favoritt, så lett og fin atte, du er så kjapp og flink, Sylvia !

God søndag ønskes deg, her skal vi straks ut på tur, i reneste vårværet her i Bolsena, ganske stor overgang fra Norge - må jeg si !

Fru Kahr sa...

Lækker bluse. Den ser dejlig varm ud:-)

Lisbeth sa...

Gratulerer med Sophia :)!
Så flott genseren ble til deg, du kledde den godt :) Og Samson er bare skjønn!

Lisbeths verden sa...

En genser helt i min smak, flot :) Hilsen Beth

mimouna sa...

Genseren ser deilig ut. Og lykke til med 16-årsfest! (Selv om du blir kastet ut, hihi.)

MissMette sa...

Hei Sylvia :)
Så kreativ og fin blogg du har ღ Her fant jeg masse inspirerende kan du tro :) Kunne godt tenke meg ullbuksa som du viser lengre nede her - så skikkelig deilig og varm ut. Jeg fryser alltid, så en slik hadde jeg trengt :) Fin genser også og fristende mat og kake bilder... Liker variasjon i blogger så her legger jeg meg til som følger ღ Ønsker deg en fortsatt fin søndag og helg... Klem fra Mette

Birgitte sa...

Så kjekt med hundebesøk! De er små humørspredere disse firbeinte syns jeg:) Fint å se genser i bruk! Den kledde du godt:)

Rubia sa...

Flott genser, ser deilig og varm ut.

Samson er en søting da.

Gratulerer så mye med detteren!

ANNEPÅLANDET sa...

Gratulerer med dagen til Sophia! Og genseren din ble flott! Sval og fin farge til deg - du kler den kjempegodt!

Anonym sa...

Så fine bilder av deg med ny genser og nyklippet hår. Eli