Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 12. januar 2014

Ingen dans på roser

Fra mitt forrige innlegg, til nå, har denne uken IKKE inneholdt noen dans på roser.
Snarere tvertom, mere innehold av torner.
På jobben har vi hatt vareopptelling. Og det må nok ha vært da jeg forstrakk en muskel i ryggen.
Jeg finner ingen annen løsning på den vonde ryggen. Og jeg har heller aldri vært plaget av ryggvondt.

Jeg har jobbet som vanlig, og det har ikke vært noen problemer med å stå oppreist. Men å ligge vannrett DET har vært det største problemet.

Så etter tre netter uten søvn, det kjennes iallefall sånn ut, var ryggsmertene nesten borte på fredag.
Jeg lengtet etter en hel natt med søvn, og så for meg det i helgen.
Men dengang ei..........
Natt til lørdag braket det løs. Jeg fikk nemlig omgangssyken!!
Jeg trenger vel ikke utdype det mer?

Hele helgen har bestått av dobesøk og soving.
Og så har jeg fått tilbake all puslingen jeg alltid gjør for ungene mine. De har varmet vann og kokt te til meg. Ryddet på kjøkkenet, og passet på at jeg har det bra. Er ikke det en bra investering, så vet ikke jeg!

Nå gleder jeg meg bare til å bli frisk igjen, ta frem strikketøyet, lese i bloggene deres og kommentere.

Så håper jeg at jeg har opplevd alt det dumme tidligst i år, og slipper mer av det resten av året. For jeg var sikker på at 2014 ville bli det beste året!

Jeg ser frem til en helt normal uke!

15 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Du er alltid så positiv du! Og du har sikkert rett - 2014 blir det beste året!

Litt dårlig start for deg - ønsker god bedring på alle fronter!!

Madame sa...

Åh sikke noget, Sylvia, det må have været en hård uge at komme igennem. Jeg håber, du er ved at have det bedre nu og ønsker dig en god ny ugestart!

Miri Vandre blandt ege sa...

Sikke en møg uge ! Godt dine børn kan give dig omsorg :)

Anne sa...

Neiiisikke noget Sylvia. Ondt i ryggen er ikke sjovt. Rigtig god bedring, godt at Aron og Sophia kan varte dig op.
KNUD

Tove G. sa...

Huffda :-( Ønsker deg masse god bedring Sylvia, stor klem ;-)

Lisbeth sa...

Au, au, vond rygg skal man ikke kimse av! Og omgangssyke er bokstavelig talt noe dritt! Godt de har passet godt på deg :) Riktig god bedring og en fin uke til deg - håper denne blir en dans på roser!
Klem

Helle sa...

Helt klart ingen god uke. Ryggvondt skal man ikke kimse av, foretrukne muskler kan gjøre svin... vondt. Og så få helgen spolert med omgangssyke, den er lei. Men som du sier, du har investert godt og riktig..Ønsker deg god bedring.

Ang 2014 som det beste året. Jeg bestemte meg for når jeg fylte 40 at de skulle bli mine hittil beste år. Det har holdt stikk så langt. Det gjelder bare å bestemme seg. - så blir det sånn. 2014 kommer med andre ord til å bli supert. :)

Barwitzki sa...

I alle fall du er ferdig og alt i orden - nå blir 2014 best året :-)
Så hyggelig at du er frisk igjen.
Ha en riktig god søndagkveld Silvia.
Og hjertelige hilsen kommer til deg fra Viola.

Bente sa...

Så vondt med smerter i ryggen. Har vært der og opr prolaps for en del år siden. Og så spysjule etterpå, stakkars deg Sylvia. Ønsker deg god bedring

Marianne sa...

Huff da, hørtes ikke bra ut. Riktig god bedring! Klem Marianne

Elisabeth sa...

Neiognei, Sylvia. Har du også vært nede for telling?

En ting er sikkert, det kjennes utrolig godt når man blir frisk og kroppen fungerer igjen etter en sånn sjau både du og jeg har vært gjennom allerede i 2014.
Men NU går alt så meget bedre.

Hei og hopp!

Helen sa...

Omgangssyke er noe av det verste jeg vet...uææææææ........

Snille barn, som passer på deg ;)

God bedring, så håper jeg ryggen er på plass igjen, og resten av kroppen er snill og fin igjen - fort !!!!

Ønsker deg en frisk og fin start på en ny uke.

Klem fra Helen

Ruths datter sa...

Stakkars deg da. Håper du har kommet deg litt nå. En får absolutt håpe at du har gjort det fra deg tidlig på året nå ja. Ønsker deg en fin ny uke, og at du blir god både i rygg og mage.
klem

Line Kristine sa...

Usjda! Det var ingen kjekk start på det nye året... God bedring!

BrittB sa...

Huffda! Men, fra nå av blir sikkert 2014 bare bedre og bedre! Riktig god bedring!!!! :-)