Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 2. desember 2013

Premie

Jeg nevnte såvidt for etpar uker siden, at jeg hadde hadde vært den heldige, til å bli trukket ut som vinner, i en blogg.
I dag kom premien i posten
....helt fra London.

Har du sett, eller? Så mye deilig og flott garn.
Min favoritt har du vel allered gjettet? Nemlig det vinrøde garnet scrumptious lace.
Det er merinoull og silke, 1000m på 100g.
Sikkert flott til et lace-sjal.

Dette vant jeg hos Maya, som bor i London , der hun driver garnbutikken knit with attitude.
Jeg liker måten hun tenker på. Og som det står på hennes kort:

My yarns are environmenyal friendly products, produced with an ethical consciousness.
All representing a positive attitude toward the world, sharing a consern about its resources and the way we take care of our planet.

Gå inn på hennes blogg, via hennes nettside www.knitwithattitude.com  
og se mer av hennes garn og idealisme.

Maya og jeg har kjent hverandre som bloggere i mange år, men aldri truffet hverandre. Jeg lurer på om det må bli en Londontur i nærmeste fremtid, altså.

Det er bare så koselig å blogge, og bli kjent med nye mennesker.
På lørdag fikk jeg besøk da jeg var på jobb, av Lithe, med bloggen Mine puslerier.
minepuslerier.blogspot.no
Det var som om vi hadde kjent hverandre i mange år, og tok opp igjen tråden fra sist........
Men folk som strikker ER bare de hyggeligste du kan tenke deg.

Nå skal jeg kose meg med dette bladet
......som inneholder masse med strikk.

Ha en fin kveld.

14 kommentarer:

Miri Vandre blandt ege sa...

Dejligt du er blevet frisk igen :) Og hvilken skøn forsiden det blad har :)

Madame sa...

Tillykke med det lækre garn, Sylvia! Ja, det er hyggeligt at blogge og lære nye mennesker at kende. Jeg har jo fx lært Elisabeth at kende - og også Miri :-)
Ha' en fin aften!

Birgitte sa...

Gratulerer med en flott premie!

Flowermouse Design sa...

Gratulerer - så heldig du er. Og dette må jo været årets beste julegave også!!!

Ruths datter sa...

Gratulerer med premie. Nydelige farger, og ja jeg kan tenke meg at du likte det røde nøstet. Lithe blogger jeg også med. Kjekt at folk sier hvem de er. Bloggere er kjekke folk.
Klem

ANNEPÅLANDET sa...

Oj, der hadde du flaks, og så flott garn!

Jeg har også bakt pepperkaker. Og tenk, de er snart borte - enda vi ikke har noen hjemmeboende barn...!?!? Men de er best FØR jul, helt klart. Det er vel ingen som spiser pepperkaker ETTER jul?
Vi lager hjemmelagd marsipan her også, det var faktisk det eneste Sønnen hadde lyst på til jul, sa han, da jeg spurte nylig. Men det må jeg nok vente litt med - ellers blir det tomt lenge før jul. Jeg elsker marsipan!

Anne sa...

Sikke flot garn Sylvia, tilkykke med præmien..jeg må besøge hjemmesiden og måske drømme om en tur til London :-)
Jeg skal bage pebernødder i dag og der skal lakrids i :-)

Rubia sa...

Gratulerer med en kjempeflott premie!

Helen sa...

Moro å vinne garn, midt i blinken for deg denne bunten med garn :)

Ja, du blogging "åpner muligheter" til å bli "kjent" med andre mennesker med samme interesser, dog man ikke allitd treffer dem "live".

Elsker London, så der må da bare komme deg over, salg i januar vettu :)

Fortsatt god uke ønses deg.

MayaB sa...

Åh så glad jeg er for at du likte fargene, jeg prøvde jo å plukke de som jeg vet er litt deg. Jeg prøvde å tenke etter hvor lenge vi har kjent hverandre på nett, og greide ikke å finne det ut, det er nok mange mange år nå ja. Gleder meg til London besøk!

Marianne sa...

Heldige dag som vant så mye fint:-) Så moro å treffe noen man kun kjenner gjennom bloggen på ordentlig, man føler jo at man blir ganske godt kjent med mange her inne også:-) Ellers må nok den garnbutikken besøkes på neste Londontur. Ønsker deg en fin førjulstid! Klem Marianne

Lin sa...

Husfliden var yndlingsbutikken min i Oslo. Gratulerer med fin premie. Lekkert. Maa ta meg en tur ind paa de to bloggene.

BrittB sa...

Så fin premie - gratulerer!!
Nydelige farger på garnet du har fått!
Ja, det er mange flotte bloggere rundt omkring, sikkert kjekt å kunne treffe noen "på ordentlig" også! :-)

Lithe sa...

Så heldig du var Sylvia :)
At du likte det røde garnet var jo ikke akkurat noen bombe ;)
Jeg dukker nok ikke opp i Porsgrunn før etter jul igjen, frøkna er ferdig på skolen neste helg. Men vi sees helt sikkert på nyåret :)