Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 6. desember 2013

Løp og kjøp!!!!

Det nye Made by Me er ute i butikk
( så dumt at jeg hadde glemt å snu bildet.....)

Tove, en strikkekunde tipset meg om hvor det var å få, siden det ikke var på den Narvesen jeg pleier å gå...... Den ligger nemlig på motsatt side av veien hjem, fra jobb.

Men, selv om det blåste iskaldt ute, MÅTTE  jeg opp til butikken som hadde magasinet, og gjett om jeg var heldig, for det var kun 2 igjen!!!

Jeg hadde gledet meg ekstra til dette nummeret, for der er det nemlig et intervju med Maya.
Ja, hun som har butikken i London Knit with attitude, som jeg nettopp har nevnt i et innlegg her, siden jeg var den heldige til å bli trukket ut som vinner av div. garn.

Her kan du se det
Gjett hva jeg skal kose meg med i frihelgen min?
Strikking og lesning......det ble også med meg et Interiørblader hjem. Jeg blir vel nesten ikke til å snakke til........
En riktig god helg allesammen!!!

11 kommentarer:

Sommertid sa...

Aha, så det skal du holde på med. Hørtes deilig ut det også. Har aldri lest det tidskriftet jeg, men kanskje jeg skal prøve på det.

Ønsker deg en fin adventshelg !

Vibbedille sa...

Ligger an til en flott helg da ja, smell på med litt mandariner og kakao, ja så blir det jo eventyrlig!

KOS deg max og ny helga :)

Go`klem fra Vibbedille :)

Helen sa...

Lykken er, sitte i go'stolen, med noe godt i glasset og blader, deilig, tykke, inspirerende blader :)

Koooos deg, og takk for tips !
Spørs om ikke jeg også må unne meg det bladet, dog det ligger Elle (mote) og Elle interiør og venter på meg......tok ett sånt rimelig abonnement, så det lå og vente på meg da jeg kom hjem = lykke !

God helg kjære Sylvia

Tove sa...

Slenger på et tips til - hadde glemt du også var interiørinteressert nemlig ;-) ....altså "Jul med Ernst" på svensk tv4 på torsdager! (Melder deg torsdagens reprise hvis jeg finner ut av det.) Hans programmer er et "must" for meg, han er bare genial og ikke minst svært inspirerende. :-)
(Han har opprinnelig "Sommer med Ernst" - et program der han tar fatt i et vrak av et hus og pusser det opp fra topp til tå.)

God helg - igjen, Sylvia ;-)

Madame sa...

Lykke er at være heldig og få et af de to sidste blade. Nu kan du rigtig hygge dig i de næste par dage med strik og læsning. Rigtig god weekend, Sylvia!

Miri Vandre blandt ege sa...

Hverdagens små forkælelser, der bringer så megen glæde og ny inspiration :)

Barwitzki sa...

Hei Sylvia jeg ønsker deg en fin helg med dine lekker magasin og deilig adventsøndag. Etter stormen vi har 2 cm snø nå og det ser ut så fint ute. Klem fra meg.

Lithe sa...

Høres ut til at du skal ha en deilig og rolig helg :) Du får rapportere om MbyM inneholder noen fine oppskrifter, da er det jo verdt å kjøpe.
Du har nok ikke smittet meg, det tror jeg nok frøkna mi klarte ;)
Nyt helgen!

Klem

Strikkeheksen sa...

Lyder som rigtig gode weekend-planer :-) Jeg skal bare STRIKKE :-)Nåh ja, og så blogge en lille smule ;-)

siddisisalou sa...

Kos deg med bladet i dette forferdelige vœret dere har for tiden. Nå lurer jeg på om dette uvœret kommer sørover her hvor jeg bor. Jeg håper det blåser i en helt annen retning…...

Lin sa...

Lyder som et pragtfuldt program. God week-end.