Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 23. desember 2013

Julen er i boks

Sånn, da er de siste trådene festet på den siste julegaven, som er strikket
Et kjempemyyyykt skjerf i HEXA , strikket på pinne 9

Kakeboksene er fyllt opp med nye kakemenn, og jeg har stekt ferdig de siste spiselige gavene for i år.
Det er tørket støv og vasket med grønnsåpe, så det dufter jul her.
Det er pyntet enkelt i år, men det ER jul!

Jeg vil bare få ønsket alle dere som følger bloggen min, og dere som er så flinke til å kommentere, EN RIKTIG GOD JUL, alle sammen!


22 kommentarer:

Tovepia sa...

Sier det igjen jeg:
Ha ei riktig god jul og kos dæ masse!!
Klem fra mæ;)

Madame sa...

Tak og i lige måde, Sylvia, rigtig glædelig jul.
Sikke et flot skjerf du har strikket!
Her har vi lige pillet kartofler til de brunede kartofler i morgen, og risengrøden er klar til risalamanden.
Klem!

Lin sa...

Tusinde tak og i lige maade. Flot toerklaede du har lavet. Her er alt ikke faerdigt endnu, saa dagen i morgen bliver travel. Stor juleklem herfra.

Bente sa...

Hallo Sylvia
Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul.
Takk for mange hyggelige "samtaler" gjennom året som har gått. Ser frem mot mye morsom gjennom tiden som kommer.

Vibbedille sa...

KOS deg masse med dine og ha en eventyrlig Jul :)

Juleklem fra Vibbedille :)

Helle sa...

God jul til deg også Sylvia. Kos deg i julen - lite eller mye pynt, jul blir det uansett antall nisser og røde hjerter.

Zinfandel mener jeg å kjenne til. Italiensk og god om jeg ikke husker feil?

Så flink du er som lager gaver selv. Skulle så gjerne gjort det selv, men endte opp på Strømmen Storsenter med lang liste og 3,5 timer. Det gikk jo det også selv om det blir litt mindre personlig. -Har uansett bestemt meg for at jeg ikke skal stresse mer enn jeg må for å få jul i heime. Da blir det hyggeligere for alle. :-)

Ha en fortsatt god kveld, kvelden før kvelden. :)

Gitte sa...

Kære sylvia.
Dejlig julegave du har lavet.
Jeg er vild med dine nisser. De er skønne :-) her går vi også ind for minimalistisk jul - dog med tilførsel af lises påfund (se blog og billeder af gangen). Vi har hjerteguirlander i stuen.........)

Rigtig glædelig jul til dig og dine.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se dig m.fl. I Århus til sommer.

Anonym sa...

God jul til deg også, og takk for masse god lesning på bloggen din :) Klem frå Marta

Marianne sa...

En glædelig jul til dig og dine <3

Marianne sa...

En glædelig jul til dig og dine <3

ANNEPÅLANDET sa...

Ja, ha en riktig fin jul!

Anonym sa...

Ønsker deg og dine en GLEDELIG JUL !! Takk for at du tar deg tid til å glede meg, og mange andre, med en FLOTT blogg :-) Rannveig fra Sauda

BrittB sa...

Riktig god jul til deg også -og takk for en fin og inspirerende blogg! :-)

Elisabeth sa...

Var innom butikken i går, Sylvia for å ønske god jul, på vei til lunsj på Jonas B. Fikk snakket med de hyggelige kollegaene dine istedet, siden du hadde fri.

Så riktig GOD JUL ønskes du herfra. KOS DEG!

Sommertid sa...

Et varmt deilig skjerf ble det. Og kakebokser med noe gøtt i er jo fint i jula.
Ønsker deg en riktig god jul sammen med dine kjære.

Barwitzki sa...

Kjære Sylvia, ha en god jul med dine
Vi pynter juletre nå og jeg lage potetersalat og ettermiddag er ro og fred og jul begynne. Stor glede.
Juleklem fra Viola.

Strikkeheksen sa...

Rigtig glædelig jul og godt nytår :-) Skønt halstørklæde - der er en, der bliver glad :-)
Lidt, men godt - sådan har jeg det med julepynt :-)

Lithe sa...

Her er det også pyntet enkelt, men jul blir det uansett...
Ønsker deg en god julehøytid, med tid til deg selv og dine. Senke skuldrene, nyt hver dag og gjør det du har lyst til :)
Stor juleklem fra Lisbeth

sy og strikkemakern sa...

God jul til deg og dine Sylvia.Klem fra Kari

siddisisalou sa...

En riktig god jul til deg og dine !

Marianne sa...

Riktig god jul til deg og dine Sylvia! Klem Marianne

Rubia sa...

Håper julen var topp og romjulen er koselig!