Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 14. november 2013

Kveldstempo og rolig morgen

Slik hadde jeg det i går
Høyt oppe, men helt gåen ved kveldens slutt.

Etter jobb i går, arrangerte jeg strikkecafe. Den siste før jul.
Og det bare tøyt folk inn i butikken, og alle var i godt humør, og det var så morro.

Men selv om jeg har overskudd av energi for tiden, kan jo det også ta slutt.........på en positiv måte.

Dette er min frokost/morgenmad . Et krus med rykende varm kaffe, og en kjeks.

Favorittkanalen på radioen, og strikketøyet like ved..........en fin morgen, altså.

Ha en fin dag.

12 kommentarer:

Lene Megan sa...

Selvom jeg jo egentlig ikke strikker, får jeg altid lyst til at komme forbi din strikkecafe, for jeg kan mærke at der er en vidunderlig stemning. Og måske kunne jeg strikke en historie sammen, mens I andre nørkler med garn og skaber fantastiske sokker, trøjer og ... :)

Håber din novemberdag bliver fin. Knus.

Madame sa...

Godmorgen, Sylvia - sikke nogle dejlige billeder og spændende at læse om strikkecafeen. Her bestod morgenmaden af husbonds hjemmebagte speltbrød med ost og hybenmarmelade.
Håber du får en fin-fin dag! Klem

Siddis back home sa...

God morgen til deg, håper du har en fin dag! Her er det regn og grått og to små hjemme fra barnehagen, der er det planleggingsdag! Vi koser oss med kakao og film for øyeblikket! Det høres gøy ut med strikkekafé! Klem!

BrittB sa...

Så koselig det høres ut med strikkekafé, det høres ut som det var mange som satte pris på det arrangementet!

Flott nisse i innlegget under her!

Ja, du har helt rett kattene våre (eller den jeg har til låns!) er ganske så like! :-)

Ha en fin ettermiddag!

Lithe sa...

Så hyggelig med strikkecafe :)
Vi har det i Risør også, men selvfølgelig på de dagene jeg har yoga undervisning....

Lin sa...

Puha, jeg skal ikke snakke om energi. Er inde i en lavt blodtryksperiode hvor jeg er traet i ca 48 timer, og saa koerer den igen. hehe

Turid sa...

Sender over en kopp kaffe til - den neste skal æ nyte sjøl i morgen tidlig - fri på freddan å det er herlig. Skulle egentlig ut å reise i måra , frisør og jule handletur....men i følge meterologan , så har de masse vær på tur - så da får vi bare kule han litt. Ha ei super helg!

Sommertid sa...

Hørtes deilig ut med både en fin tid på strikke kafe og en rolig morgen.

Ja, man får ta litt pø om pø, man må høre på kroppen og følge lysten.

Koselige innlegg hos deg, fortsett gjerne i samme trenden videre.
Ha ei kos kveld !

Elisabeth sa...

Fin løper på bordet, Sylvia. Ganske sikkert fra Fliden, ikke sant?
Mamma har en liknende på bordet hos seg. Vårlig. Tror jeg må kjøpe en ny til henne, som skift.
Moro at det blir suksess på strikkekafeen hos dere.

Fru Tunheim sa...

Nå er det kveld og håper dagen din har vært like fin som morgenen.

Rubia sa...

Kjempekoselig kafe som alltid!
Forstår godt at du blir sliten. Og middagen din var ikke stort å skryte av heller.

Håper du får ladet opp i helgen!

Lykketrollet sa...

Så ut som de perfekte morgen.

Takk for superhyggelig strikkekafe, med masse mennesker og høyt kosetempo.