Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 6. november 2013

Hyggekveld midt i uken

I kveld skal det nytes.....
Mange lys er tent.
Hyggeknappen er trykt på ON.
Strikketøyet ikke langt unna........

Og litt vin i glasset
Litt Italiensk rødvin , PASSOLO.

Og jeg tar et glass, kanskje to.
Som du ser, har jeg skjenket på restaurantvis....... Glasset er skjenket til halv fullt, i favorittglasset for tiden. Tynt og deilig å drikke av, med små stjerner preget inn. Kjøpt i Danmark for mange år siden.

De to andre flaskene er gaver jeg har fått de siste to dagene. En italiensk, en Fransk. Jeg gleder meg over begge.

Ønsker deg en riktig god kveld, og takk for at du kom innom hos meg.

8 kommentarer:

Madame sa...

Det ser hyggeligt ud, Sylvia! Så fint med tændte lys og lidt, god rødvin - det har vi også i glassene her.
Ønsker dig en rigtig god aften!

Helen sa...

Deilig med litt "helgkos" midt i uka ! Hvorfor ikke?

Her nytes også innekvelder, dog igår var det restaurant besøk sammen med min italienske venninne, så da ble det litt bobler på oss - skål :))

Marianne sa...

Koselig å ta seg et glass vin på en hverdagskveld i blant også:-) Så forresten på programmet med din sønn (og et lite glimt av deg også) morsomt:-)

Rubia sa...

Det der så ut som en skikkelig koselig kveld. :O)

Lin sa...

Kos paa en hverdag. God idé.

Helle sa...

Helgekos midt i uken, så godt! :) Livet er uansett for kort til å drikke dårlig vin.

Lithe sa...

Ser ut til at du hadde en hyggelig kveld :) Det er slik som gjør en hverdag litt ekstra god.
Ønsker deg en flott helg :D

Turid sa...

Ååå sku ha kommet innom tidligere , men vi får skåle i kveld da- skåååål!