Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 10. oktober 2013

Nyheter

....fra butikken.

Først må jeg bare få vise den fineste, tynneste ullkjole
Mette Møller design. ( ser du på LINDMO, så bruker Anne Lindmo hennes kjoler)

Dette er en omslagskjole, som er knytet bak. Den har en kjempefin sits og fasong, der de kvinnelige formene kommer til sin rett. Den må jo være en hit på årets julebord!

Kjedet er fra wilhelmine og vesken er fra ko-ko.

Så har endelig Oleana kommet med sin vinter-kolleksjon
Høstjakke / ytterjakke i lys grå scala. Den finnes og i mørkere grå.
Skjerfet er kjempelekkert, og kan danderes på flere måter.
Til pynt har jeg satt på en sølvbrosje fra Hillestad, og veska er fra SB Siri Brodersen design.

En lang genser er også med i kolleksjonen, med tilhørende skjerf og pulser. Den tror jeg er tøff med en bredt skinnbelte til. ( finnes også i sort-oliven-blå, se på det neste bildet under)

Mønsterglad og fargerikt er det iallefall.
Og det kan inspirere til eget strikk.

Nå skal jeg ha langhelg-fri, og jeg har mye morro som venter de neste dagene.

8 kommentarer:

Madame sa...

Det er skønne nye ting, I har i butikken, Sylvia. Slå-om-kjoler er meget klædelige, og det mønstrede strik er bare så flot! Dejligt at du en lang weekend foran dig.
Sov godt!

ANNEPÅLANDET sa...

Å, så mye fint dere har i butikken! Mette Møller har egen butikk på Grünerløkka, jeg er av og til innom der. Men den røde omslagskjolen har jeg ikke sett.
Ha en riktig fin helg!

Miri Vandre blandt ege sa...

Ville gerne eje den røde kjole !
Og god weekend :)
Jeg har snart ferie !! :)

Rubia sa...

Så mye flott!

Sommertid sa...

Mye fint du viser frem. Likte Oleana sine ting.

Ønsker deg en fin langhelg fri.
Kos deg masse !

Anonym sa...

Skjerfet var virkelig lekkert, ja. :-) Finnes det mønster på den, eller? /Stine

Anonym sa...

Lindmo var flott på lørdag!!! /Stine

Toril :o) sa...

Har sett på og lest på bloggen din. Det var mange fine bilder og innspirerende innlegg :o)
Ønsker deg en flott søndagskveld :o)