Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 27. oktober 2013

Morgenstund har gull i munn

.
Dette er min utsikt akurat nå.

Sophia og jeg er hos vennene som bor på landet, like ved skogen, ved havet.

De andre sover, mens jeg har kokt kaffe, strikker litt, og nyter utsikten, som forandrer seg HELE TIDEN

Jo, jeg har selskap av Maia, men hun liker best å sove litt til.....

Det er så deilig og fredfullt her. Og jeg nyter hvert sekund jeg får lov til å være her.

Når de andre våkner etterpå, skal vi spise deilig frokost ved dette bordet.
Og så blir det nok litt powerstrikking utover dagen, mens jentene skal ri hestene.
Egentlig er det meldt regnvær............

Fin søndag!

8 kommentarer:

Strikkeheksen sa...

Det er da helt klart et privilegium at kunne sidde der og strikke :-) Fantastisk udsigt og så lyder det til at der bliver dejligt selskab senere - rigtig god fornøjelse :-)

Madame sa...

Hvor lyder det hyggeligt, Sylvia - ha' en dejlig dag på dette skønne sted med jeres venner!

Lithe sa...

Ikke dumt å våkne opp til den utsikten der :) Kos dere masse!

Miri Vandre blandt ege sa...

Sikke et smukt sted at være på en Søndag :)

Bente sa...

Deilige søndag Sylvia. Powerstrikk høres herlig ut med regn på utsiden.
Jeg har akkurat sendt mine "italienske" venner hjem etter en herlig helg på Skjærhalden.

Barwitzki sa...

Tilbake fra skogen vi var. Jeg mener sist deilige høstdager med masse sol
og 20 grad... jeg drikke kaffe ute og strikke en liten, jeg kan se åker og skogen... Din utsikt kjære Silvia er virkelig deilig - en glad å se! Jeg ønsker deg en herlig ettermiddag også. Kos deg. Klem fra Viola.

Rubia sa...

Håper dere gikk klar av regnet. Hos meg regnet søndagen vekk.

Helen sa...

Deilig og nyte stille morgen stund, før resten av huset våkner til liv, og hvilken flott utsikt !

Håper det ikke kom for mye regn, og jentene fikk ridd, og dere damer strikket..MYE :)