Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 26. oktober 2013

A cup of.....

Mitt krus er fyllt opp med........
Lange pulsvarmere 

Så kan man komme vinteren i møte, uten å fryse på ermene.

Disse er strikket i MIRASOL alpakka, på pinne 3.5
Oppskriften fant jeg inne hos Purl bee

....og jeg er allerede igang med par nr 2, som vil se helt annerledes ut.

Og dette er gaver, og ikke til meg selv.
Tror jeg har altfor mange pulsvarmere allerede.....eller, egentlig kan man vel aldri få nok.

Ha en kjempefin lørdag.

9 kommentarer:

Helle sa...

Så koselige de ble. Er selv en storbruker av pulsvanter. Elsker dem om vinteren når jeg sitter og klakker på tastaturet mens innetemperaturen er beregnet for at du skal være i bevegelse. - Eller så er det bare jeg som er litt frossen?

Ser at du foretrekker rødt og italiensk i glasset en fredag, - da er vi to. :)

Elisabeth sa...

Utrolig at de gikk i den lille koppen :) Fine var de!

Strikkeheksen sa...

Hvor er de fine og helt klart et must at have på, når du drikker af det krus ;-) Perfekt match :-)

Madame sa...

Dejlige farver - de ser bløde og lækre ud og fine som gaver.
Rigtig god aften til dig!

Miri Vandre blandt ege sa...

De er skønne ! Som et smykke :)

Ruths datter sa...

Nydelige. Jeg liker fargesmaken din.
Klem

siddisisalou sa...

Veldig fine pulsvarmere.
Her trenger vi iallefall ikke pulsvarmere enda. Vi våknet til ca 20 grader og strålende sol igjen. Denne helgen er det rally her, og det fine vœret passet nok godt for de som skal ut og se på det.
Jeg kjenner at jeg savner litt høst etterhvert.
Men skal uansett ut og nyte det fine vœret.

Rubia sa...

Stilige pulser, og lange er deilig!

Anonym sa...

Så deilig å bo ved vannet. Tøffe kjøkken stoler og pulsvanter, he he. Skal prøve meg på skappel genseren , kan hende den kamelfarga skulle hvert enda lysere i følge bildet på Facebook . Vi får se. Snacks Eli