Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 29. oktober 2013

15 minutes FAME

Så fikk jeg eieren av de lange pulsvarmerne til å vise de frem
Her sitter han å lager låter til bandet sitt. Han lager noter til alle instrumentene som er med.

Her er et STILLEBEN fra rommet hans, som definerer hans stil.

Var det noen som så på NRK1 sist torsdag, i forrige uke?
Det var programmet "Adils hemmelige dansere", der han fikk noen Platearbeidere til å danse, som omtrent ikke hadde danset før.

Denne uken er det Sønnen som er med i programmet, der han får sine 15 minutter......vel, det er vel rundt 45 minutter som programmet varer. 

Jeg var på " premieren" i mai, som de viser på sluttet av programmet, og det har vært vanskelig å holde tett om det. Og jeg er så stolt av ham

Så om du ser programmet, ser han ca slik ut, og han heter Aron.

Her blir det premierefest på torsdag, med vennene, for han fyller år på nettop denne dagen også.

Programmet er på NRK1 kl. 19.45 ADILS hemmelige dansere.

19 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Så moro! Da skal jeg sitte klistret til skjermen vettu! Litt ekstra stas når det er noen man "kjenner" som er på TV :-)
Pulsvarmerne var veldig fine - ofte er det måten fargene og stripene er satt sammen på som gjør susen.
Ha en finfin dag! Jeg skal på vernisage i kveld - spennende!

Madame sa...

Så spændende, Sylvia, og du kan være stolt af din dygtige søn. Jeg ved ikke, om man kan se 'Adils hemmelige dansere' på nettet, men vi kan desværre ikke tage norsk tv.
Ønsker dig en fin dag!

Helen sa...

Jeg så på det programmet, er stor fan av Adil, syns han er så flink og sympatisk...

så sønnen din skal være med?
Tro hva de da heter? Musikanter som skal lære seg og danse? Eller rockere som skal lære og rocke..

Jeg skal se på, lover !!

Moro, moro !!

Ruths datter sa...

Gratulerer med sønnen. Høres koselig ut. Flotte pulser.

Strikkeheksen sa...

Spændende, Sylvia og tillykke med det :-)Synes hans stil ligger lidt langt fra mors ;-) Du ku måske strikke en hue til kraniet ;-)

Marianne sa...

Jeg ved ikke om vi kan se det her i DK - må lige finde ud af det.
Husk at få Arons autograf :-)

Marianne sa...

Jeg ved ikke om vi kan se det her i DK - må lige finde ud af det.
Husk at få Arons autograf :-)

Marianne sa...

Jeg ved ikke om vi kan se det her i DK - må lige finde ud af det.
Husk at få Arons autograf :-)

Rubia sa...

Så gøy! Skal prøve å få sett det.
Grattis!

Barwitzki sa...

Er det spennende og interressat.
Ja Sylvia jeg kan forstå du er stolt av din sønn - du skal det.
Dessverre jeg kunne ikke se her.
Naturlig pulsvarmerne var veldig fine - herlig varme. Hjertelige hilsen til deg.

Marianne sa...

Så morsomt da:-) Programmet var vel igår, så da fikk jeg dessverre ikke sett da. Ha en fin kveld! Klem Marianne

Lithe sa...

Så moro :) Jeg fikk det ikke med meg, men skal ta en titt på nett tv :D

BrittB sa...

Så flott!!! Gratulerer til sønnen! :-) Om jeg forstår deg rett så er programmet i morgen, torsdag?
Jeg er om bord på hurtigruta, men dersom tv-forholdene er gode i morgen kveld, så skal jeg selvfølgelig se det programmet! :-)
Ha en fin kveld!

Lin sa...

Det kan vi desvaerre ikke se hernede. Tror du du kan filme lidt og saette en sekvens ind paa bloggen?????? Det bliver saa spaendende. Jeg hepper med fra sidelinien.

knitnetty sa...

Fine pulsvarmere :-) super måte å få brukt smårester på.
Jeg kommer nok til å se på TV i kveld. Jeg synes de er utrolig tøffe og modige som tør å være med på det programmet. Selv hadde jeg aldri i livet turt.....

Helen sa...

...og nå vet jeg det, metall spillere som skal lære seg og danse street dance - MODIG gjort !
Wow, wow !

Hannesol sa...

Heia Aron og de andre gutta!! Var så gøy å se hvor flinke de var! Skjønner innmari godt at du er stolt ja! :)
Det er kjempelenge siden jeg var innom bloggen din, men da dere ble intervjuet på slutten av programmet syns jeg at jeg så en kjent "strikkedame" og ilte inn på bloggen din.
Stor hilsen til dere fra "strikkedame" Hanne :)

karna sa...

Jeg så progammet, og så både deg og sønnen ;-) Også kjenner jeg en av gutta som var med, pratet jo med han i sommer om det siste skoleåret. Kjempeflinke var de og et flott program.

Ruth Iris sa...

Åh så moro, så programmet i går. De var kjempeflinke synes jeg :)