Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 19. september 2013

Strikketørke

Jeg har hatt strikketørke etpar-tre uker nå..........
Det er synd, for å strikke er avslapning for meg.

Men, det betyr ikke at jeg har HEKLE-tørke
I går bestemte jeg meg for å kjøpe nytt garn ( siden ingenting fristet i lageret mitt)

Selvfølgelig stod jeg først med rød-orange nyanser. Men så bestemte jeg meg for at jeg skulle prøve noe nytt, og valgte disse fargene. Det er jo høst nå, er det ikke?

Og finner jeg ut at de alikevel ikke er for meg, når prosjektet er ferdig, så kan jeg bare gi det bort som gave, for dette er farger som mange liker.

Hva det skal bli? Vent og se.......

Siste feriedag for meg i dag.........den skal bare nytes. Med heklekroken, og kaffe.

9 kommentarer:

Madame sa...

Hvor er det yndige farver - er det mon en vest eller et tæppe du hækler, jeg er i hvert fald spændt. Nyd din sidste feriedag, og jeg håber, du er blevet helt rask igen.

Bente sa...

Nydelige farger Sylvia! Ja Danmark var også deilig å være i. Nå har vi kommet oss helt hjem, et par dager før vi tenkte. Skal i selskap hos en kollega lørdag som kommer og det ville jeg også ha med meg vettu.

Farmors sa...

Dette ser ut som et nyyydelig garn, er litt spent både på garnet og hva det skal bli!

Miri Vandre blandt ege sa...

Jeg taler for at man skal lade lysten styre- vælger de farver der taler til een :)
Og som du siger, det kan heldigvis gives til en der holder af det :)

Elisabeth sa...

Hi hi Sylvia. Jeg kan liksom ikke se deg for meg, sittende i stol og glo i veggen. Selvfølgelig holder fingrene dine på med noe kreativt!
Gleder meg til å se hva dette skal bli.

Tenker du nyter siste fridag til fulle ja. Godt med avbrekk fra jobb. Da har man mer å gi når man kommer tilbake.
Her skal pakkes i kveld. Gleder meg til tur.

Elisabeth sa...

Så bra at man kan ty til en hekling når man har strikketørke :)

Flowermouse Design sa...

Ikke så farlig med strikketørke når du er i gang med hekling - ser skikkelig fint ut!!!!

Karina Bunkenborg sa...

Det lyder som en rigtig hyggelig sidste ferie dag!

Rubia sa...

Høstfarger er flotte!