Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 13. september 2013

POSTKORT alikevel!!!

Helen, så fikk jeg til et lite postkort alikevel, fra København
Jeg fikk klemt inn noen timer " fri" i dag, og tok bussen inn til sentrum

Men først hjalp jeg til med blomstene her hjemme
Mille har gjort det meste selv, med forberedelsene til bryllupet . Tilogmed alle dekorasjonene har hun laget selv! Vi hjalp selvfølgelig til, for det var ikke småtteri hun skulle ha. 
Og med hennes godkjennelse, fikk vi lov til å lage dekorasjoner vi også. Men hun er streng, så det var helt umulig å slurve, for å bli fort ferdig........

I sentrum har jeg gått gate opp og gate ned......
Eneste gang jeg satt ned, var da jeg tok en pizza- slice. Ellers, har jeg trasket og gått

NYHAVN
På Nyhavn var det stappfullt av folk. Jeg stilte meg i et hjørne, og tok bilde. Det var omtrent umulig å komme videre. Så jeg tok de bildene jeg skulle ha, og droppet den kalde ølen jeg hadde planlagt å ta her....
Turist Havnebåtene var stappfulle, og med det fine været som er i dag, er det helt supert å a en slik tur. Jeg har tatt disse turene mange ganger, og ta bare med et glass øl eller annen drikke, så er det en toppers tur å ta, når man er i København. Det kan jeg varmt anbefale.

ILLUMS BOLIGHUS
Hit må jeg alltid når jeg er i København. Jeg elsker jo Dansk Design.

Dette er en fin og annerledes pute, synes jeg
Og for jeg som er glad i grafiske former, skulle gjerne hatt et pledd herfra, og den med fugler på.......

Så fikk jeg en smak av storbyliv alikevel, mens jeg er her
Ha en riktig god helg.

9 kommentarer:

Helen sa...

Åhh, hva du er ser søt,
tusen takk for postkortet !

Dette var virkelig ett hyggelig gjensyn, Køben blir man aldri lei.

Illums er et "must" å stikke innom, blir inspirert der inne.

Flott vær også ser jeg....!

Men, fy søren såååå mye folk !!!


Madame sa...

Sikke en dejlig dag du har haft, og hvor er du heldig med vejret. Ønsker dig en fin aften. Glæder mig til a høre om Milles bryllup i morgen.

Miri Vandre blandt ege sa...

Åh, hvor dejlige billeder fra hovedstaden !
Får længsel :)

Elisabeth sa...

Så herlig, Sylvia. Kan aldri bli for mye av Køben. Takk for postkortet. Så akkurat reklame i avisa i dag om flybillett til 299,- til Kbh. Ååå… fikk så lyst til å bestille, men måtte besinne meg. Drar jo til Kina på fredag.

Og så gøy med bryllupfest da gitt. Nå tenker jeg du koser deg. Enjoy!
Håper det blir litt bryllupsblogging i etterkant?

Lithe sa...

København er en flott by :)
Ønsker meg tilbake!

Vibbedille sa...

Danmark ER herlig! SÅ skjønn atmosføre :)

KOS deg masse og ha det helt SUPERT!
Koselige bilder du har tatt

Klem Vibbedille .)

Strikkeheksen sa...

Åh, jeg er håbløst bagefter, men jeg håber I har haft et fantastisk bryllup :-) Hvor ser I søde og glade ud, du og Marianne, du må hilse og ønske Tillykke :-)

Brudekjolen bliver da vist rent fantastisk, måske vi er heldige at se den på - på et senere tidspunkt, forstås :-)

eli sa...

Hei ser at du har hatt det hyggelig i København . Kult at du fikk stoppa tyven. Eli

Helle sa...

Takk for postkortet. :)

Jeg elsker København! Valget sto mellom København og London når vi nå fant det for godt å unne oss en liten høstferie (det dukket opp en liten uventet bonus som fikk veldig raske ben å gå på). Vi har årlige turer hit de siste 10 årene, og jeg kjenner litt på at det ikke blir et besøk i år. Jeg skal riktignok på jobb i København om et par uker, men sjansen for å riste av meg reisefølget for en tur på Sommerfuglen synes heller dårlig.:)

Ps. Håper vi får se litt mer av kjolen?