Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 16. september 2013

Hurra & Farvel

Tusen hjertelig takk for alle hilsener jeg har fått på dagen min i dag. Skjønne dere er......

Se, hvilken frokost jeg våknet opp til i dag, hos Marianne
Er det ikke hyggelig?

Og på bursdager er det også lov til å spise kake til frokost.

Det holdt nesten på å gå galt, for jeg klarte å dyppe serpentin-papiret nedi te-lyset, så det flammet skikkelig opp på bordet.

Nå har jeg kommet hjem, og skal hygge med familien min resten av dagen.

Kjære venninne, takk for noen deilige dager sammen med deg og familien.

18 kommentarer:

Madame sa...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen - hvor er det dejligt, at du er blevet fejret af Marianne. Ønsker dig en hyggelig eftermiddag og aften med familien.

Berit sa...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen!

Flowermouse Design sa...

Gratulerer med dagen!!!!!

Anonym sa...


Hei Sylvia.
Tenk og få feire gebursdag i to forskjellige land på en og samme dag.Du er jammen heldig ,ser ut til at du har fått skikkelig oppvartning i nabolandet,håper du koser deg max i kveld med familien.
Stor gebursdagsklem fra Anne Lene

Siddis back home sa...

Gratulere med daget! Så hyggelig med gode venninner, ha en fantastisk dag!

Strikkeheksen sa...

I er absolut dejlige at se på :-)
TILLYKKE - vidste da slet ikke, at du har haft fødselsdag. Måske er det at gå lidt vidt, sådan at brænde de danske flag af ;-)

Fru Kahr sa...

Tillykke med fødselsdagen:-)

Fru Kahr sa...

Tillykke med fødselsdagen:-)

Tine sa...

Tillykke med fødselsdagen.
Sikke da et dejligt selskab at fejre dagen i :-)
Hav en god tur hjem.

Lin sa...

Gratulerer med dagen. Saa soete dere er. Stor klem

Bente sa...

Det ser ut til at du har hatt en fin dag Sylvia.
God tur hjem.

Line Kristine sa...

Oisann! Bursdag og greier, vettu. Gratulerer med dagen! :)

Anne sa...

Endne engang tillykke Sylvia...tænk om vinhavde mødt hinanden i Fields, det kunne have været hyggeligt :-)

Marianne sa...

Det har været nogle skønne dage - alt for få.
Håber du bliver fejret fantastisk i Norge.
Savner dig allerede.....

ANNEPÅLANDET sa...

Hurra - gratulerer med dagen!!!!

Rubia sa...

Gratulerer så mye på etterskudd!

Helen sa...

Akkurat slik skal en bursdagsfrokost se ut :)

Så utrolig hyggelig, snill venninne du har i Danmark, Sylvia !!

siddisisalou sa...

En litt forsinket hilsen fra meg, gratulerer med vel overstått bursdag.
Jeg har besøk av datter og barnebarn og det er veldig kjekt og veldig travelt. Når du er 2,5 år vil du at alt skal skje med en gang og helst alt på en gang.... hihihi.... Men vi storkoser oss alle sammen.