Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 13. september 2013

God morgen

Ahhhh...i natt har jeg sovet godt.
Nå nyter jeg morgenkaffen ute i hagen, i det nydelige været. Det er ingen sky på himmelen
I dag skal jeg være med å hjelpe til med de siste forberedelser.......
I morgen gifter nemlig Mille seg, Mariannes datter.
Og det er så hyggelig å kunne hjelpe til.

Så beklager Helen, det blir nok ingen " postkort" herfra :)
Det er vi altfor travle til......
Men en liten sniktitt på kjolen, kan jeg vel alltids få til

8 kommentarer:

Helen sa...

Dette "postkortet" duger for meg :)

Sniktitt på brudekjole, wow, wow...det er ikke hverdagskost !

Hipp, hipp hurra for bruden og hennes store dag imorgen !!

Kos deg med forbredelser og nydelig vær.

Her skinner også solen, og bilen har tomt batteri, fant vi ut kl. 0730 da jeg skulle kjøre mine kjære til flyplassen !!!
Da er det godt med et nettverk, mannen ble kjørt av gartneren, og jeg står igjen og må få fikse bilen.....har gudskjelov en venninne her som kan hjelpe meg, for dette skjer selvsagt i Italia !
Aldri ett kjedelig øyeblikk...hahah

God ferie, søte deg :)

Tine sa...

Kære Sylvia
Dejligt at du er der for at hjælpe Marianne og Mille på den store dag.
Det er det man har gode veninder til!
Jeg håber at du får et dejligt ophold og at dagen i morgen bliver helt fantastisk :-)
Hils Marianne og Anne (hvis du ser hende)
Håber vi evt. ser dig i Aarhus til næste år, til Garnstafet!
Knus fra Tine

Lene Megan sa...

Herlig. Så flot at du er på plads i København og kan hjælpe til! :)

Stort tillykke til den kommende brud og til Marianne, din veninde. Må det blive en fantastisk fest.

:)

Madame sa...

Åh så fine billeder du har taget! Dejligt at du kan hjælpe til inden den store dag. Ha' en rigtig god fredag alle tre!

lykketrollet sa...

Hei.

God tur, og kos deg masse på tur og i bryllup.

BrittB sa...

Flott at gode venninner hjelper hverandre! :-) Så spennende med bryllupsforberedelser!
Koselig innlegg under her! Kos deg i Danmark - og god ferie! :-)

Gitte sa...

Åh, Åh - og hvilket "sneak peak" - den kjole ser så fin ud.... Håber på mere fyldigt billeder.

Knus

Bente sa...

Hallo Sylvia. Så morsom å se litt av brudekjolen. Du er vel i Danmark forstår jeg.
Vi har forlatt Italia og har kommet etter laaaaange mil til Bad Kissingen i Tyskland. Vi skal ha to overnattinger i Tyskland før vi kommer til Haslev i Danmark på søndag.

Ønsker deg en hyggelig fredagskveld.