Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 17. september 2013

Feriedager

God morgen.
Det var godt å våkne opp og fremdeles ha ferie. Ja, du kan vel tenke deg........herlig.

Nå sitter jeg med mitt nye Kahler kaffe-krus og nyter varm kaffe, mens jeg beundrer de skjønne, orange rosene jeg fikk av Mannen i går

Så har jeg fåtttak i noen bilder av det flotte brudeparet som ble feiret i helgen.

La meg presentere Hr og Fru Skjold Madsen
Er det ikke et nydelig ungt par?
Og kjolen var bare en drøm.
Til middagen fikk vi servert Australsk mat. Så nå har jeg spist krokodille.
En helt fantastisk fest som jeg aldri kommer til å glemme.

Så må du ha en riktig fin dag.
Her skal det nytes med ferie.

11 kommentarer:

Madame sa...

Åh så dejlige billeder - tak fordi du deler med os herude! Mariannes datter ligner en million i sin smukke brudekjole. Hvor er det skønt, at du stadig har ferie og kan være hjemme og nyde dine roser.

Miri Vandre blandt ege sa...

Jamen sikke en fest !
Og tillykke med din fødselsdag- bedre sent end aldrig :)

Lithe sa...

Så flott et brudepar:)
Og så spennende meny!
Gratulerer så mye med dagen i går :D

Klem

Elisabeth sa...

Moro å se bilder fra bryllupsfesten, Sylvia. Nydelig ungt brudepar. Fint å dele slike opplevelser med gode venner.
Og ekstra hyggelig å komme hjem etter noen dager borte ikke sant. Nyt ferie og fri fortsatt.

Lene Megan sa...

Smukt brudepar. Det har været dejlige dage i Danmark, kan jeg tænke mig.

Og tillykke med fødselsdagen forleden! :)

Helen sa...

velkomme hjem igjen !

Deilig med litt ferie hjemme og, håper du har artige prosjekter på gang...male kanskje...?

Vakker brud, og hvilken nydelig kjole hun bar...sukk....:)

Ønsker deg en superfin onsdag !
Her skinner solen og jeg planer om en fin tur (min form for morsjon,vettu)

BrittB sa...

Nydelig brudepar! Spennende med krokodille på bryllupsmenyen! Hvordan i all verden smakte den?? :-)
Kos deg med resten av ferien!

Barwitzki sa...

Brudepar ser og tenker selv egen bryllup - gammel dager - he he .
Deilig!
Glad jeg har alltid.
Klem fra meg.

Rubia sa...

Flott par og nydelig kjole!

Alligator er også godt. :O)

Bente sa...

Et nydelig brudepar det er sikkert. Så deilig at du har ferie, håper du får nyte litt deilig høstvær. Jeg er hjemme igjen fra vår lange feire i Italia, og prøver å lande. Mange opplevelser og følelser.

Ruths datter sa...

Så flott brud da. Moren var også så fin.Kjekt med en ferie. Nyt hvert minutt du.
Klemz