Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 6. september 2013

Boller og redesign

Så ble det ferske boller til kaffen i går
Da mamma hørte om det, tok det ikke lang tid før hun banket på døren.

Jeg strikket et skjørt i fjor, som jeg har brukt kun en gang. Det er nydelig å ha på når det er kaldt,en det hjelper ikke, når det ikke blir brukt.

Helle, jeg nevnte bollemage, og det har jeg virkelig i sånne skjørt. Tror det har noe med strikken å gjøre. Og man blir heller ikke slank i et strikket skjørt. Men det er så fint mønster på det, se her

Nå skal det ut av skapet og forvandles til noe annet...........jeg er allerede i gang.

I mellomtiden, må du ha en riktig god helg!

7 kommentarer:

Ruths datter sa...

Ja jeg så hva du hadde skrevet til Helle. Du som er så slank og fin. Skjørtet er flott,men en må jo føle seg flott også da. Blir spennende å se ka flinke du skal forvandle dette til. God helg.
Klemz

Elisabeth sa...

Tipper at skjørt blir til pute?

Mmm, de bollene så skikkelig digg ut. Forstår godt at mammaen din stakk innom på en kaffevisitt ja.

God helg, Sylvia. Jobbehelg her hos meg :)

BrittB sa...

Så heldig du er som har mamma´n din så nært at hun kan stikke innom på kaffe -koselig!! :-)
Enig med deg; man må føle seg vel i det man har på seg. Skjørtet er jo kjempefint i seg selv, men passer det ikke på, så passer det ikke på...Det blir spennende å se hva du skal gjøre med det!!
Jeg koser meg med morrakaffe. Ser ut av vinduet...noe regntungt... men kanskje det letter ut over dagen (håper jo på tur til fjells). Inntil videre blir det hjemmekos med strikking...ikke så verst det heller! ;-)
Ønsker deg fortsatt god bedring og en fin-fin lørdag! :-)

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Tipper også at skjørtet blir forvandlet til en pute. Veldig fint skjørt, men skjønner godt at det kan bli mer brukt som noe annet og da er det jo lurt å gjøre det. Bare gjør det du!!!

Karina Bunkenborg sa...

Uhm lækre boller. Jeg bager også tit boller. Det er så hyggeligt. Det er ellers en flot nederdel du har strikket men nu bliver det spændende at se hvad du så får lavet af garnet!

Helen sa...

Jeg tror nok uansett mage eller ei...dessverre i strikket skjørt for man det :(

Kan det bli en pute tro?

Hjemmebakte boller må jo være noe av det beste som fins......gjærbakst er så godt !!

Ang spm om Bente og deg, like....
Jo, jeg kan se hva du mener, det er nok mye håret, begge har brune krøller....og godt smil...så jo, det er en liten likhet...og dere begge er super søte damer......hihihihi...god helg

Rubia sa...

Mmm......boller er skikkelig godt!