Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 18. august 2013

Bryllupsdag.....

....hvafornoe? 
I dag?
Ehhhhh....så glemte jeg det i år igjen.
Mannen kom hjem med masse blomster i dag. 
Jeg synes det passet fint, siden jeg hadde tenkt på å kjøpe noen selv i går, men glemte det helt.
Det skulle jeg ha husket, siden vi har 13 års bryllupsdag i dag.

Men vet du, det glemmer jeg hvert eneste år. Ja, HVERT år, så er dagen en helt vanlig dag, helt til Mannen dukker opp med blomster og GRATULERER MED DAGEN. Og jeg synes han er litt for tidlig ute med å gratulere meg med fødselsdagen,som er om ca 1 mnd.

Marta-liljen er min favoritt blomst, som jeg også hadde som brudebukett. Ja, du kan skimte oss såvidt på bildet der.......
Den dufter så fantastisk godt, og er en nydelig blomst.

Her er to andre blomster han kom med, som jeg satte i samme vase. De lukter litt rart, så de får stå et stykke fra der vi sitter.......men nydelige er de.

Og til sist, en potteplante

Fredslilje. Den er så stor, at den får stå på gulvet, og rense luften, som det står på kortet som står ved.

Og ellers.......er det en helt alminnelig dag.
God søndag!

17 kommentarer:

Bente sa...

Gratulerer. Vi følger hverandre du og jeg. Vår bryllupsdag var på fredag 16. august.,bare det at vi har vært gift i 38 år. Tenk deg det du, og ikke er jeg såååå gammel heller.
Vi feiret med å gå på konsert og spise nydelige reker med familien. Blomster ble det ikke i år.
Nå hat vi spennende planer med en lengre reise, kommer nok etterhvert på bloggen også.

tempo.dk sa...

tillykke med dagen. jeg har det helt på samme måde, men her er det børnene og ikke manden, der husker mig på det. håber du nyder søndagen. Bente

Madame sa...

Hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag, Sylvia! Din mand har det lige som min mand - han husker altid vores dag, men jeg har glemt den nogle gange :-)
Marta-liljen kendte jeg slet ikke, hvor er den yndig.
Ha' en rigtig god aften på jeres særlige dag!

Berit sa...

Tillykke med bryllupsdagen!

BrittB sa...

Gratulerer med bryllupsdagen! Så fine blomster mannen har tatt med hjem! :-)

Strikkeheksen sa...

He, he - sådan går det også altid her - jeg lurer hvert år på, om det dog ikke skal lykkes mig at overraske manden, men det er indtil videre blevet ved tanken ;-)

Tillykke, Sylvia - hvor er det godt med mænd, der husker :-)

Lithe sa...

Gratulerer med dagen!
Hos oss glemmer vi den begge to...

Anonym sa...

Gratulerer så masse.
Også her er det mannen som husker alle merkedager,men har han sterkt mistenkt for at alle er lagra i telefonen.(og at de popper opp på "dagene"). Jeg derimot, nekter å bytte ut min gamle " forhistoriske" telefon. Så tenker jeg at neste gang da skal jeg overraske, men , men.
Ønsker dere en fin kveld.

Elisabeth sa...

Gratulerer så mye, og nydelige blomster du har fått!

eli sa...

Gratulerer begge to! Så masse du fikk da, Jan synes det hørtes skremmende mye ut da jeg fortalte om det. He he, kanskje han fikk prestasjonsangst, snart har vi bry... :)

Fru Tunheim sa...

Gratulerer med bryllupsdag....og kjekt at mannen husket det.

ANNEPÅLANDET sa...

Gratulerer med bryllupsdag! Vi feirer snart vi også, og ikke noen hvilken som helst bryllupsdag...
Tiden flyr, gitt.

Ha en finfin ny uke!

Rubia sa...

Gratulerer så mye med dagen!

siddisisalou sa...

Gratulerer !
Der har vi noe felles - jeg blir også like overrasket hvert år.....
Hadde planlagt å huske det i år, men nei du !

frøken ij sa...

Gratulerer med bryllupsdagen som var. Morsomt at det er mannen i huset som husker dagen. Og blomster er jo alltid hyggelig :)

Elisabeth sa...

Grattis på etterskudd, Sylvia.
Er også så glad i Marthaliljer. Ja liljer i det hele tatt liker jeg. Men hadde det ikke å bryllupsbuketten.
Han er smart mannen i ditt liv. Han er oppmerksom på kona si. Fredsliljer kan være både avvæpnende og forebyggende sånn i heimen. he he…

Megan sa...

Stort tillykke med bryllupsdagen forleden dag. Så fint at din mand huskede det! ;)

Håber din uge er startet godt.

Knus.