Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 6. juli 2013

Sveler, jordbær og Summerbreeze

Litt kos på en slik fin sommerdag må man ha
Sveler med jordbær og Lønnesirup smaker nydelig i varmen.

Dessuten ble jeg ferdig med enda et Englemaskesjal, som har fått navnet SUMMERBREEZE

Det er heklet i PLUM Mohair på nål nr 5, i fargen Korall, og det veier25 gram

Jeg tenkte jeg bla skulle bruke det til den nye Koralljakken min, som jeg har heklet

De matcher jo så fint sammen, men det er også fint alene

....og jeg er en elendig fotograf.

Da er det bare å nyte resten av den deilige sommerdagen.
God lørdagskveld fra meg.

14 kommentarer:

Madame sa...

Heisan, dine sveler med jordbær og lønnesirup ser forjættende lækre ud :-) Tænker på om det mon er en form for vafler ...
Og mohairsjalet er da netop en summerbreeze, så let og yndigt!
Ha' en fortsat fin lørdag aften.

Helen sa...

Åhh, de svelene så gode ut !
Heldig de som fikk.....:)

Herlig sjal, og passet fint til jakken din. Det garnet brukt der, så utrolig deilig ut...

Nydelig vær denne helgen, og her koser vi oss hjemme.

God helg

Ruths datter sa...

De svelene ser jammen luftige ig lette ut. Kjenner det hadde vært supert med ei sånn ei. Nydelig sjal. Så lekkert garn du bruker. Tusen takk for oppskrifta du sente på top-down. Den må prøves. Skal se etter noe bommullsgarn. Kjøpte søstrene greene stt,og der ble jeg skuffet. Ikke så bra garn nei.Neste innlegget mitt er tillegnet deg.
Klem og takk igjen

BrittB sa...

De svelene ser veldig gode ut!
Kan ikke huske at jeg har laget sveler noen gang...men nå ble jeg veldig fristet til å prøve..
Flott sjal til sommerjakken, så luftig, lett og sommerlig!
Kos deg!

Megan sa...

Det ser skønt ud. Og sommeren er tilsyneladende også kommet til jer!? :)

Nyd dagene. Knus.

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

KJempefint sammen med den fine nye jakka di! Og herlig farge som jeg ikke blir lei av!! Kos deg i sommervarmen!

Gitte sa...

Alstå Sylvia - det vrimler jo med skønne billeder hos dig - af lækre desserter og kager, og af lækkert strik.

Hvor er den bare blevet flot - din Koral jakke. Utrolig flot farve til dit mørke hår. Og nu også med tørklæde til :-) Og et super lækkert et. Noget jeg ved lidt om - for jeg har nemlig et fra samme designer :-) Tror det hedder "Blue Sky" :-)

Håber du har godt vejr i Norge. Her skinner solen fra en skyfri himmel, og morgenmaden kan indtages på terrassen.
Vi har sovet lidt længe for vi var til 80 års fødselsdagsfest i går aftes. I dag bliver en rolig søndag med en rundtur i haven, strik på terassen, og så elsker jeg Wimbledon - og der er herrefinale i eftermiddag :-)

Det lyder ikke til meget sommerferie fra dig - men så må du glæde dig ekstra til September!!!

Der kommer sommerstrikkehæfte med sommertoppe igen i Hendes Verden i morgen - jeg tager et tjek - og hvis "der er noget" - så kommer der også et hæfte din vej. Synes din gave med sjalet var så flot at det vist skal lidt mere til end et enkelt lille hæfte :-)

Knus og rigtig god søndag

Karina Bunkenborg sa...

Uhmmmmmm de pandekager ser gode ud! Virkelig smukt sjal du har strikket! Ha en god søndag!

Vibbedille sa...

Nydelig og lekkert ;)

KOS deg masse og nyt denne dagen også ;)

Klem Vibbedille ;)

Ruths datter sa...

I dag har jeg linket til din blogg Sylvia.Håper at du har hatt ei fin helg med dine.Takk også for mailen med oppskrift på genseren. Gleder meg til å starte med strikkingen.
Klem

Rubia sa...

Fjerlett og flott sjal.

De svelene ser jammen gode ut! Det er noe vi alltid kjøper på fergene på vestlandet når vi er på tur.

Lithe sa...

Sveler smaker nydelig, sommer eller ei ;) Nydelige farger både på sjal og på jakka :)
Ha en strålende mandag!

Bente sa...

Så lekker jakke og sjal du har heklet. Jeg må bare lære disse englemaskene. Har funnet en blogg hvor det er forklart med bilder, så jeg håper på å forstå dem. Genseren min har jeg et erme igjen på. Fornøyd.

Lin sa...

Af en elendig fotograf at vaere tager du nogle pragtfulde billeder. Der vrimler med skoenne billeder paa din blog.
Hvor er du smart i koral. 25g er sandelig ikke meget hihi.
Hyg jer .