Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 3. juli 2013

Lykken er tilbake

Jeg har vært heldig. Helt motsatt av det jeg har vært det siste året.........
Tenk om lykken har snudd igjen, og at det nå vil gå min vei.

Jeg har vunnet GARN. Jippiiiiiii!!!!!

I forrige uke la jeg igjen en kommentar inne hos Vibeke ( Vibedille, Tante er gal)
Hun ville gi bort ROSA garn, siden svigerinnen hennes var rammet av brystkreft. 

Så ble det altså jeg som var den heldige som ble trukket ut, og som fikk alt dette flotte garnet. Og Rosa er en flott farge, som jeg kan kle.
Jeg er jo iferd med å prøve ut andre farger enn de jeg pleier å bruke.......men faktisk har rosa vært en sommerfarge jeg har brukt tidligere.

Jeg vant også en notisbok, men den gav jeg videre til min mann, som er iferd med å bytte jobb, og han trengte faktisk en slik bok. Hvor heldige kan vi bli, eller hva?

Vibeke, tusen, hjertelig takk for alt det nydelige garnet. Og jeg sender litt LYKKE tilbake til deg :)

15 kommentarer:

Madame sa...

Tillykke - sikke nogle skønne garner i nuancer af rosa, du har vundet. De farver må klæde dig rigtig flot med dit mørke hår!

Elisabeth sa...

Hipp hurra, Sylvia. Blogging gir gevinst på ulik vis.

Vibbedille sa...

Godt å se at det kom trygt frem-kos deg masse og nyt ROSA ;) hihi

TUSEN takk for pakke du også!!!
Nydelige og atter nydelig ;)

Go`klem Vibbedille ;)

Strikkeheksen sa...

Din koraljakke er blevet så fin - jeg kender godt til det med at snyde med knapperne (eneste monteringsarbejde som jeg virkelige hader ;-))- lidt ekstra mellemrum skader som regel ikke ;-)

Sikken dejlig pakke at få - den skal du nok få noget godt ud af :-)

siddisisalou sa...

Gratulerer med gevinsten - nå er vi alle spent på hva du kan få ut av disse vakre fargene du som er så flink og kan både hekle og strikke.....

Elisabeth sa...

Så mye fint rosa garn! Dette kan bli mye flott altså :)

BrittB sa...

Så mye flott garn! Gratulerer!! Det skal bli spennende å se hva du skal bruke garnet til! :-)

Ruths datter sa...

Så bra. Fordi du fortjener det.
Klem

Rubia sa...

Gratulerer så mye! Du fortjener litt positivitet nå. :O)

Lin sa...

Hvor er du heldig. Tillykke, det er noget laekkert garn. Kan se Snuppa for mig med et rosa chal over en let sommerkjole.

Bente sa...

Rosa nei det er ikke meg. Ser andre i rosa og synes er så fint, men klarer selv ikke å bruke det.
Jeg lurer på hvorfor ikke du skal kle den isblå jeg strikker? Du "ligner" jo på meg skrev du. Det har kanskje med hudfargen å gjøre da.
Morsomt å vinne, selv om det var trist at gaven ble gitt p.g.a. sykdom.
Leser at du er mye i Danmark. Er du dansk eller har familie der?

Megan sa...

Lykken kommer og går! Det glæder mig, at den nu er tilbage hos dig. Giver du stafetten videre? ;)

Knus og ha' en smuk dag.

Ruths datter sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ruths datter sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Eva Haukeberg Rinker sa...

Masse lykke til Sylvia, alt kler den smukke :-)