Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 18. juli 2013

Luftige masker

To nye sjal med englemasker har sett dagens lys
Det er verdens beste sjal, luftige, men varmer når de skal.
Jeg er avhengig av disse sjalene, og de passer til alt.

Jeg bruker de mest som en hals, tuller det rundt halsen som en fargeklatt.

Siden jeg har så mange, tenkte jeg å SELGE disse to. 
Det ene grønne, er akurat MIN farge, men det er altså til salgs
Mose veier 25 gram, og det er ca 70 * 1.70 cm      Kr. 390,-

Skygge veier 25 gram. Det er 70 * 1.70 cm.     Kr.390,-

Gi beskjed her, eller send meg en Mail (trykk på profilen min, og du finner e- Mail adrs der......)
Førstemann til mølla.........

Vil ingen kjøpe dem, går de i gavekassa. Men det er verdt et forsøk :)

De er så lette at de blåste vekk da jeg fotograferte dem. Englemasker, vet du.

4 kommentarer:

MayaB sa...

Jeg finner alltid inspirasjon inne på bloggen din Sylvia, og disse englemaskene hadde jeg jo helt glemt, nå spørs det om det blir et sjal eller to her også...så snart jeg blir ferdig med alt det andre. Syns også det er fint å bli med deg på jobb, det gir meg ofte ideer til ting jeg kan finne på her, ideen om å legge flere garnkvaliteter sammen på utstilling stjal jeg glatt! Du, de derre iskremsandwichene er definitivt på lista mi over hva som skal prøves ut, her i storbyen har vi hatt over 30 grader i ei uke nå, det er nesten så det er vanskelig å puste.

Lin sa...

De er saa skoenne de sjaler. Held og lykke med salget.

Madame sa...

Sjalerne er yndige og så lette og fine - og du er fantastisk til håndarbejde. Det har i de senere år været lukket land for mig. Håber I har flot sommervejer oppe hos dig! Her har vi kunnet sidde ude i den lune sommeraften lige til nu, hvor det er ved at blive mørkt.

Rubia sa...

Fjærlette og flotte sjal.

Lykke til med salget!