Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 9. juli 2013

Homemade

Så var endelig genseren ferdig.......

Jeg har nettopp montert den, festet tråder og heklet halskanten rundt.

Den veier 300 g ( Røros Lamull og Alpakka Silk sammen, 4 bunten av hver)
Ubleka Lamull og beige Alpakka Silk sammen ble en fin beige farge, som ble litt melert.
Jeg strikket med pinner nr 5.

Ser du nøye mellom bladene, har jeg sydd på et HOMEMADE merke.
Denne er en gave til en av Sophias venninner, som vi skal overraske henne med. Vi gleder oss begge to, til å gi den bort.

Modellen min er avgårde akkurat nå, men jeg skal få tatt noen bilder med den på. Jeg har nemlig gjort noe utenom det vanlige på den, og det sees best med den på noen.

Vil du herme, kan du bruke oppskriften i en av mine tidligere innlegg her inne. Og bare mix sammen garn og farger, så blir den din egen spesielle genser.
LYKKE TIL.

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Spennende! Blir bra å få sett den på noen :)

Ruths datter sa...

Denne genseren blir nok en gogenser for ho som får den. Skal si du produserer fort.
Klem

siddisisalou sa...

Lekker genser til en heldig mottaker.