Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 27. juli 2013

Hete netter

Jippiiii i dag har jeg fri. Og skal bare nyte det.
Og for en sommer!
Varmeste juli på 7 år, sies det. Godt å få den normale sommeren tilbake.
Deilige lumre kvelder. Jeg sitter ute så lenge jeg orker.
I går fyret vi opp bål.....
Vi har en stor kullgrill, og den legger vi noen vedkubber i, og så har vi ett koselig bål å lune oss ved.
Trenger ingen flott utepeis for å få det koselig.
Slo opp parasollen, så ble det varmt under den.
Yndlingsvinen i glasset......... En perfekt kveld.

To nye Englemaskesjal er ferdige......
Hadde "modellen" i nærheten, og fikk hengt de på henne.
Er i orange, et i brunt.
Og det kommer flere.......masseproduseres , så har jeg litt i gaveskuffen.

Her skal dagen nytes. Det håper jeg du også vil gjøre.

7 kommentarer:

Helle sa...

Kos deg med fridagen din. :) Her er det lummert og tordner, så bikkja er hysterisk og gjemmer seg under sofaen. Men varmt, ja det er det fortsatt. Strever egentlig mest med å få det kaldt nok på soverommet. :)

Madame sa...

Dejlige billeder og fin idé med bålet om aftenen! - det er nemlig hyggeligt.
Ha' en rigtig god fridag, Sylvia. Vi nyder vores lørdag i det hede sommervejr og har netop været på loppemarked. Hvor er de smukke, dine englemaskesjaler.

Strikkeheksen sa...

Du kan tro, vi nyder det - det er jo fuldstændig fantastisk - der er dog et vejromskift her i dag med lidt regn, men det er næsten bare hyggeligt :-)

Så smuk og teenageagtig, hun begynder at se ud, din datter ;-) Sjalerne passer faktisk rigtig fint til hende :-)

Bente sa...

God kveld Sylvia. Her har vi nok er herlig sommerdag. Jeg har bodd på sjøbua i fire uker, og blir noen uker til. Jeg bare nyter denne sommeren. Strikketøyet vokser sakte, men sikkert.

siddisisalou sa...

Så koselig dere har det. Her er det litt for varmt etter min smak, så det blir late dager inne midt på dagen med aircondition på. Orker ikke å ha det så varmt.
Englemaskesjalene dine er bare vakre.
Skulle ønske meg et kurs i den kunsten - har prøvd men det blir bare tull......

eli sa...

Deilig med kanelsnurrer!! Så voksen modellen har blitt. Flott!!

Rubia sa...

Kos er veldig viktig.

Flotte sjal!