Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 9. juli 2013

Genser med innhold

Endelig kom modellen hjem, så jeg får vist frem genseren på den beste måten

Vi tuller og tøyser litt.....ho ho

Jeg synes den ble passe stor, og ikke gedigen, som disse Skappelgenserne.

Det ble ikke så veldig synlig alikevel, men det jeg ville vise frem,  som jeg har gjort på denne modellen, (gensermodellen, ikke jenta...hi hi) er at den er høyere opp foran.
Her ser du det kanskje litt bedre.

Jeg har brukt VENDESTRIKK for å få den til å bue opp foran.
Og denne gangen laget jeg ikke splitt i sidene. Ja, og nederst kan du se HOMEMADE-merket mye tydeligere. 

Sophia mente vi burde vise den bak også.....
F R E E D O M  S W E A T H E R.

13 kommentarer:

Berit sa...

Ih, hvor fin!

bea's blog sa...

She's so cute .♥⊱╮.
Og en genser etter min smak.
Bare nydelig .♥⊱╮.
Beatrice

Elisabeth sa...

Både genser og modell er nydelige! Lurt med vendestrikk for å løfte den litt opp foran :)

Strikkeheksen sa...

Hvor er hun en skøn pige, Sylvia og den "genser" er så fin, så fin og rå samtidig :-)

Fin detalje med at lave den længere bagpå :-)

Ruths datter sa...

Super genser på også denne. Jeg synes Skappelgenserne er litt sånn"keiserens nye klær" jeg. Litt uformelig for min smak. Denne her ble det mere fasong på. Flott jente også da.
Klem

Fru Tunheim sa...

Så koselig med et Homemade merke på...

Madame sa...

Wow, hvor er den flot - sig tusind tak til din søde Sophia, fordi hun ville være model.
Godnat herfra hvor lige er kommet hjem fra en skøn sommerfest i den lyse aften.

Rubia sa...

Flott genser og innhold. :O)

Lin sa...

En herlig start paa dagen er at se en skoggerleende snuppa i laekker genser. Hendes smil smitter.
Herlig detalje at have lavet den hoejere foran.

Yvonne sa...

Hei :) leste akkurat kommentaren din hos meg:) kjekt å vite om noen som selger garn da:) kjempe fin genser!! Har du nettbutikk eller driver du butikk i lokal?
Ønsker deg en gin dag! Klem!

siddisisalou sa...

Vet ikke om likte best modellen eller genseren ......

Bente sa...

Genseren ble kjempefin Sylvia. Jeg har tre riller igjen på siste erme og så blir det montering. Genseren kjennes sååå myk ut. Det kommer bilde, men det er ikke sikkert jeg er inni.

Elisabeth sa...

Nå tenker jeg mottakeren blir superglad.
Jammen er du grei Sylvia. Strikker i vei, og deler ut.

Fine Bilder du hadde tatt fra Gjerpensdalen. Mitt barndomshjem ligger på toppen av bakken, som nå er stengt for graving. Håvundveien 121. Sjekk neste gang du kjører forbi. Hvitt gammel hus, bror m fam bos der nå.
Ha en fin fin onsdag!