Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 29. juli 2013

Blir du med på tur......

....over prairien.

Etter jobb i dag, hadde Sophia og jeg avtalt at vi skulle på tur sammen med Poker, hesten hun rir.


En fin og litt trollsk stemning inni skogen.....

Poker koser seg, han også. Her er det svalt og kjølig å gå.

Mens de trener på ridebanen, har jeg viktige ting å gjøre....
Yes, strikketøyet ble med på tur.
Selvfølgelig er det i rødt!
Skal fortelle mer siden, om hva jeg holder på med nå.

Men nå må vi tilbake til gården igjen, der Poker står på sommerbeite
Deilig og svalt på vei tilbake også, etter en treningsøkt.


Poker (litt solbrent på mulen, selv om han bruker solfaktor 50 hver dag.....ja, dyr bruker også solkrem) og Sophia takker for at du ble med oss på tur i kveld

10 kommentarer:

eli sa...

Så flotte bilder! Jeg tror du strikker en kjole el jakke. Eli

Madame sa...

Sikke en smuk tur du tog os med på - dejligt at din datter på sin hest i landskabet omkring jer.
Jeg sad i en lille havn i går og så solen gå ned, og nyder at man kan være så meget ude for tiden. Ønsker dig en fin-fin dag!

Farmors sa...

Du tryller fram det ene lekre røde etter det andre! Helt nydelig den stripetoppen din, gleder meg til å se hva du har begynt på nå ;)

Megan sa...

Det var en hyggelig tur, tak fordi jeg måtte komme med! Fin hest, den gode Poker, de ser ud til at være et fint team, din datter og hesten! :)

Og så kan du jo strikke i mens, herlig! :)

God dag til dig. Knus.

Barwitzki sa...

Så skjønn Poker - jeg være gjere med også :-) Det var så deilig med barnebarn på bondebård og hester.
Så en fin tur dere hadde med rir i skogen og training på plass og fint været. Deilig. Ha en fin uke videre.
Hilsen fra meg.

siddisisalou sa...

Takk for rideturen.
Veldig flott natur rundt dere ser jeg.

Rubia sa...

Tusen takk for turen. Det var kos!

Helen sa...

Takk for fin tur !
Og jeg som er allergisk mot hest :(
merket ingenting til det, denne gangen...hehe

Såklabert har du med strikketøy på tur.....hahahaha....du altså !!

Ciao fra bella Italia

Marianne sa...

Koselig å få være med dere på tur:-) Nydelig hest:-) Klem Marianne

Marianne sa...

Koselig å få være med dere på tur:-) Nydelig hest:-) Klem Marianne