Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 23. juni 2013

Rock'n Roll Coockies

Jeg har bakt
Sønnen elsker disse Chokolathe Chip Coockies.
De er søte, seige, fylt med hakket sjokolade og valøtter
Boksen er til ham, til å ha på rommet, og tilby litt å bite på når han får besøk.
Kjenner jeg ham rett, blir det nok tomt i krukka ganske raskt, og jeg må igang med å bake igjen.

Ellers har jeg vasket og ryddet i dag, og vil gjøre opp for rotehjørnet jeg visste tidligere i dag.
Sånn, nå er det ryddet og klart.......for mere rot. 
I morra har jeg nok fyllt opp hjørnet mitt igjen.
Om enn så lenge...........God St. Hans.

13 kommentarer:

Lin sa...

Det er maerkeligt som rodet altid kommer af sig selv ( smil).
De kager ser gode ud.

Marianne sa...

De så virkelig gode ut:-) God midtsommerkveld! Klem Marianne

Madame sa...

Uhm, hvor ser dine Chokolathe Chip Coockies lækre ud! Din søn er heldig.
Her har vi bagt blåbærmuffins med nødder i dag - de forsvandt som dug for solen på en dejlig picnic i det grønne.
Ønsker dig en rigtig god sankthansaften!

siddisisalou sa...

Heldig han der sønnen din !
Men tenk å friste oss andre med bilder av chocolate cookies uten å legge ved oppskrift...... :-)

Helen sa...

Åhhh, som du frister med disse herlige hjemmebakste-greiene dine....sukk......heldig sønn !!

:)

Helle sa...

Hmm, farlig med sånne fristelser. Så rotekroken din. Ligner mistenkelig på min....

Rubia sa...

De kjeksa så veldig gode ut.

Det er så viktig å ha ett kreativt hjørne i sofaen. :O)

Elisabeth sa...

Snille mamma´n sin det, som baker cookies. Sånt går unna for disse ungdommene.
Her ble det skolebrød med soløye. Smakte godt det og, på årets langte dag.

Jammen blei det strøkent hos deg, Sylvia. Håper å få litt orden i galskapen her i huset også. Har fri i dag. Men først på trening.
Ha en fin ny uke!

Megan sa...

Uhm, de ser gode ud!

Håber I havde en skøn Skt. Hans fejring i går.

Knus og ha' en fin ny uge.

Elisabeth sa...

Så flink du er som baker kjekstil gutterommet! Og ryddig ble det hos deg, tenker det er godt :)

Ruths datter sa...

Ja sånn er det. En evig rundans. Rote og rydde. Vaske og skitne til. Må bare til. Ser gruelig gode ut de kjeksene dine.
Klem

Barwitzki sa...

Mhhh jeg mener din Coockies smaker meg
så fin med chokolade og valnøtt.
God kveld ønsker deg.

frøken ij sa...

Du kan jo ikke vise fram slike fristelser uten å gi oss oppskriften også?! (jeg så plutselig at det var flere som var enig med meg. Så da må du nok legge ut oppskriften;))