Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 13. juni 2013

Kom solskinn

Englemaske-sjalet er ferdig
Jeg hadde håpet på et flott bilde av det,  i solskinn. Men dessverre regner det her i dag.

Flott er det uansett. Og det varmer, selv om det er flortynt. Bær det som et sjal rundt skuldrene, eller tull det sammen rundt halsen.

For dere som gjerne vil lære dere å hekle englemasker, har jeg en plan om å lære det bort her i bloggen. Det er ikke så vanskelig som du tror. Når du først har lært deg grunnprinsippene i en englemaske, går resten av seg selv.


11 kommentarer:

Eva Haukeberg Rinker sa...

Utrolig vakkert. Du er veldig flink og talentfull :)

lykketrollet sa...

Nydelig sjal.

Kunne Idiothekling engang, men har glemt det, så følger spent med på bloggen videre.

Lin sa...

Det ser laekkert og rigtigt vamset ud. Godt til en koelig sommeraften.

BrittB sa...

Kjempelekkert sjal! Jeg kunne en gang englemasker, men har glemt det..Det kunne passe veldig bra med et lite kurs her hos deg!
Ha en fin kveld!

Helen sa...

Elsker fargen !!

Ja, du englemasker til sjal er bare så fiiiiint :)

Elisabeth sa...

Ja du deler raust av kunnskapen din Sylvia. Englemasker har du lært både Helen og meg, husker jeg. Ser lekkert ut det florlette blå.

Helle sa...

Deilig og sart sommerfarge. Blir fin til sommerbrune skuldre. :)

Er selv helt talentløs på hekling, men skulle gjerne ha mestret det. Av en eller annen grunn har jeg ikke tålmodighet til dette. Strikking derimot kan jeg rekke opp og begynne på nytt med en nesten uendelig tålmodighet. Ja forstå det den som kan.

Evanir sa...


Que esse Dia Dos Namorados
Seja o mais Feliz da Sua Vida.
Tomara , que esse Dia tenha reservado
momentos de eterna felicidade.
Não importa o Pais onde você esta ou mora
essa Data deve ser comemorada com amor e muita Paz.
Na postagem tem um presente é seu pode levar
ficarei feliz em ver no seu blog.
Um beijo terno e carinhoso.
Um abraço pelo Dia consagrado ao amor
e felicidade.
Ontem não consegui fazer tudo que eu queria fazer
por isso estou passando hoje no seu blog com
muito carinho.Espero deixar
você feliz com minha visita atrasada..
Carinhosamente Sua Amiga ,, Evanir..

Bente sa...

Takk for hyggelig innlegg hos meg. Jeg vil gjerne lære å hekle englemasker. Trenger litt nytt sommerhåndarbeid.
Pavlovakaken var enkel å lage så det blir nok flere.
Idag har jeg laget gele av vildroseblader. Den ble nydelig. Kommer et innlegg senere.

Rubia sa...

Lekkert sjal!

siddisisalou sa...

Nå har jeg fått hjelp til å oversette det som ble skrevet av din venn fra Brasil. Jeg kan sende det til deg hvis du vil til din private mail (som jeg ikke har) !
Det går stort sett ut på å ønske deg til lykke med det vi kaller for St Valentin, og håper at du har det bra og er lykkelig. Og at hun ser gjennom din blogg og håper du er glad for at hun besøker deg selv om det er en hilsen litt forsinket.