Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 11. juni 2013

IPAD-cover, og litt hest igjen....

Innimellom alt annet jeg holder på med, har jeg strikket på en modell vi skal ha i butikken; nemlig et IPAD-cover
Den er strikket i dobbelt garn, Petunia-bomullsgarn, og på pinne 4. Oppskriften er fra Pt-design, og kan kjøpes i butikken.

På bildet er den ikke helt ferdig, det manglet bare en glidelås på den, og den fikk jeg sydd på i går da jeg var på jobb.......men selvfølgelig fikk jeg ikke tatt bilde.

Egentlig kunne jeg trengt den selv, for jeg har nemlig vært så heldig å få overta Sophias IPAD, siden hun kjøpte seg bærbar MAC. Ja, det er hun som har råd til det meste her i familien, he he......

Og hvis mange lurer på om jeg har fått meg dysleksi, kan jeg bare skylde på IPADèn, for den retter på ord, og gjør igrunn som den vil. Og før jeg får sukk for meg, har jeg kommentert og trykket på knappen, og står  igjen som en slurvebøtte.

Måtte bare få  med et bilde av VINNERNE en gang til, nå med sløyfe på
Jeg er en "gammel" rytter selv, så jeg er spent , men ikke redd, når Sophia hopper sprang.

Sprang var ikke helt min greie, hadde alltid sommerfugler i magen, men jeg trosset frykten, og gjorde det, noen ganger med øynene lukket........og så ropte jeg JIHAAAA!!!! etterpå. What a feeling!

(Jeg har funnet frem gamle bilder fra gjemmene.)
Dette er meg og Laristo på rideleir i Rauland. Jeg er mer glad i DRESSUR, så det går litt roligere for seg, men det er kjempehard trening, og man er våt av svette etter en økt.

Her er jeg sammen med MISSION, som jeg forelsket meg hodestups i, og vi hadde en fantastisk kjemi sammen. Bare se hvor forelsket jeg er.....hi hi

Han ble like etterpå solgt til en ung gutt, som satser høyt i dressur. Jeg regner med han har det bra.

Jeg har en liten ridepause, for at Sophia kan satse litt mer. Og det kjennes......noen ekstra kilo her og der. Ikke umulig at jeg snart kaster meg opp på hesteryggen igjen, vet du.

2 kommentarer:

Rita Follnes sa...

Fine bilder. Sikkert et flott liv med hester, og mange jenter blir jo lidenskapelig forelsket og bruker all sin fritid der. Jeg har aldri blitt betatt av hester. Tror de er for store for meg. Derfor lurer jeg alltid på hvorfor spesielt jenter er så glade i hester. ;))

Rubia sa...

Kult cover. Men så langt har ingen i-dingzer funnet veien hjem til meg.

Flotte hester.