Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 23. juni 2013

Ingen er perfekt

Jeg klarte ikke holde meg i går....jeg MÅTTE starte på et nytt prosjekt.
Kan det være vinen? Hi hi....
Den korallrøde jakka mi har bare å montere et erme igjen, så er den ferdig. Jeg har tilogmed sydd på knapper........men gidder jeg?
Og flere UFO'er ligger der å roper på hjelp, men jeg hører dem ikke....host....

Til mitt forsvar, så bruker jeg av garnlageret. Det er ikke blitt brukt penger på nytt garn. Og da har jeg lov til å begynne på noe nytt. Det er slik, er det ikke?

Dagens innlegg heter ingen er perfekt.
Med det vil jeg vise at det vi som oftest ser her inne, ikke er dagligdags.
Som oftest liker jeg å ha det ryddig her hjemme. Jeg har tellekanter i skapene, og litt system. Men dette  er et sted man skal leve og bo, og ikke en utstilling.

Bare se på sofahjørnet som er MITT

Yes, her finner du meg, midt oppi det hele. Og jeg nyyyyter det.
Som du ser, så har det begynt å krype ned på gulvet. Litt vanskelig med støvsuging her, da....ho ho

Her har jeg alt innen rekkevidde. Garnprosjekter, interiørmagasiner, penn og papir, briller, kaffekopp, nål og tråd. Kan man ha det bedre?

Når jeg kjefter på de andre her hjemme og sier de roter, så peker de på hjørnet mitt, og sier: hva med deg da? Har du sett rotet som DU har, eller?

Kremt......da svarer jeg at det MÅ være slik, for jeg er jo KREATIV.

Tar du utfordringen? Tør DU å vise rotet ditt?

Ps: nå skal det ryddes......de må jo ikke tro jeg har hatt hjemme-alene fest her......


6 kommentarer:

LivM sa...

Herlig å ha en slik krok for seg selv, riktig så kreativ! Det er lenge siden jeg var innom deg , men nå har jeg lest meg nedover og du er like aktiv somalltid. Herlige innlegg. Nå skal jeg prøve å få oppdatret litt oftere, men pga sykdom og nærliggende flytting så har det blitt dårlig med blogging. Ønsker deg en riktig fin St.Hans!

Helen sa...

Jeg ler HØYT !!

Du er nå herlig!
Byr på deg selv, jeg liker vel best å fortelle om når jeg driter meg ut...rot...hmm....skal vel si det ryddes ganske fort bort, så rekker ikke å ta bilde av...kremt...til mitt forsvar...hehehe

Rubia sa...

Jeg skal ta utfordringen din. :O)

Madame sa...

Hvor ser der hyggeligt ud hos dig. Kender du dette citat af Einstein?
'Hvis et rodet skrivebord er et tegn på et rodet sind, hvad er så et tomt skrivebord tegn på?'
Det kan jeg godt lide at tænke på :-)
Ha' en rigtig fin dag.

Knutine sa...

Det er forskjell på mitt og ditt rot. Sånn er det bare..
Kreative sjeler på utfolde seg.
Har klart de siste par årene å styrt unna ufoer.
Gjør ting stort sett ferdig.
Men har et hekleprosjekt på hytta i tilfelle jeg glemmer håndarbeid og enkel strikking til pendlerbussen til Trondheim.
Nå ligger det et par ufoer her,men må ut for å handle for at de skal gjøres ferdig:-)
Kos deg i din kreativitet du :-)

Elin Osa Søreng sa...

Jepp, kjenner meg igjen. Det synes godt at jeg bor i dette huset, og at jeg er langt over middels glad i håndarbeid for å si det sånn ;o)
Men jeg har en super kone som sier at det er ikke rot, det er hygge. Liiiiker!
Og jeg har en hel kurv med ufo`er... Men nå har jeg tatt nakkegrep, og fullført 4 stk- og jobber med den 5. nå. Puh...
Deilige kaker, som vanlig. Du er så flink til å lage godsaker altså! *vann i munnen*

Mandagsklem til deg