Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 19. juni 2013

Ha en fin dag

Et stort krus cappuchino, strikketøy og et solglimt, før man drar på jobb
Nytelse!

Dette er mitt nye prosjekt.....ikke særlig spennende, men garnmixen er spennende.
Jeg blander Røros Lamull med Alpakka-Silk. En perfekt kombinasjon.

Og jeg har allerede funnet ut at dette blir mixen på det neste prosjektet mitt, som allerede er planlagt.
Jada, her går det unna i svingene. Og skuldrene.......jeg kjenner at de er der, kan man si. Men shit au, å strikke er en del av meg, sånn må det bare være.

Jeg ønsker dere alle en fin dag! :)

12 kommentarer:

Helen sa...

Deilig start på dagen dette her !

Eneste kaffen jeg drikker, er den cappuccino - måtte lære meg til å drikke kaffe da jeg begynte å bo i Italia, fordi du blir ofte bedt på en kaffe, på nærmeste kaffebar, og denne ble mitt valg.

Nesten litt meg farger det der, dog vinterfarger.

Her er det en på vindusvasking, men nå en liten pause, og mistet lysten ta jeg for moro skyld telte hva jeg hadde igjen, og kom til 10 vinduer og 11 terrasse dører til...! Sukk....jaja, sånn er det med Villa i Italia, medaljens bakside...hehehe

Lin sa...

Fin start paa dagen. Her har vi regn og taake og 15°. Ikke spendende og venter fortsat paa sommer.

Bente sa...

Deilig start det er sikkert.
Er det den sommergenseren som du la ut oppskrift på du strikker her? Jeg liker fargene, helt meg. Har såååå lyst på et nytt sommerhåndarbeid, men må passe de forbaskede armene mine.

Strikkeheksen sa...

Jeg troede lige det var risengrød med kanel - som jo heller ikke er værst ;-)

Lyder som en ultragod blanding - men du må sørge for at holde de skuldre nede ;-)

Anonym sa...

Så koselig du har det, fine farger på strikketøyet. Eli.

BrittB sa...

Så fint at du koser deg med deilig kaffe og strikketøy, men pass på skuldrene dine! :-)
Jeg har visst tatt litt ferie fra håndarbeid...litt hekling innimellom blir det....men nå er det mye annet som er i fokus! :-)

Barwitzki sa...

Lamull og alpaka-silk det blir herlig hyggelig. Ull-materiale er så veldig vikig. Jeg gleder meg å se!
Min dag må med kaffe også. Koselig du har. Vi hadde veldig varme 36 grad, nå er tordenværregn og i kveld er 18 grad. Det er bra for sover.
God natt ønsker deg. Klem fra Viola.

Barwitzki sa...

Gratulerer din far og god fest jeg ønsker. Men i dag er også solverv - midtsommernatt. Hvis vi var første ganger i Norge vi har feire med. Det var så fin med rømmegrøt og pølse og bringebærsaft og mange morsom leker for barna og bål og alt til Fjord. Det var Tingvollfjord. Stor glede for oss.
Ja jeg vil gjerne komme til Norge:-)
Ha en fin midtsommernatt. Klem fra Viola

Rubia sa...

En flott start på dagen!
Håper resten av den blir like koselig.

Tovepia sa...

Hei på deg, godt det er noen som har spennende prosjekter på gang:) Her er det nesten stillstans..men det tar seg vel opp igjen:)
Nydelig gaveide under her!
Ha ei flott helg, klem fra mæ;)

Kjersti sa...

Hei! Takk for tips om sand rundt røttene på klematis, det skal jeg prøve! Var på plantasjen og kjøpte to nye klematis til halv pris, og de skal plantes i dag. Det blir spennende! Ha en fin dag :)

Elisabeth sa...

Deilig ser det ut :) Vi skal forresten ikke klage, vi har stort sett hatt sommer siden midten av mai. Har bare hatt noen få regnværsdager. Mye utearbeid for tiden, lite strikking. Garnkomboen du har startet på ser knallfin ut :)