Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 26. juni 2013

Dyrepassere

Vi har hatt en overnattingsgjest i natt
Samson, en snill, skjønn puddel, som vi skal passe etpar uker fremover......

Det første jeg gjorde da jeg våknet, var å ut å gå tur. Forfriskende og fint.

Samson og katten vår er veldig nysgjerrige på hverandre, men foreløpig holder vi de fra hverandre.
Litt slitsomt, men det går seg til.

Han har verdens mykeste pels.......og jeg tenkte med en gang, hva kan den brukes til? Strikking?

Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem fra jobb igjen, for da skal vi gå tur.

8 kommentarer:

Madame sa...

Sikke en dejlig gæst - I kan få jer nogle hyggelige traveture sammen. Jeg håber, Samson og jeres kat bliver gode venner, så er det hele lidt nemmere.
Ja, mon ikke man kan spinde uld af lækkert, blødt hundehår?
Ønsker dig en fin dag!

siddisisalou sa...

Dere blir nok perlevenner alle sammen til slutt tenker jeg ! Kos deg med sommergjesten .....

Rubia sa...

Så søt han er!
Går ut i fra at han har samme trippende gange som dyret mitt hadde. :O)

Helen sa...

Du altså, finner strikke inspirasjon overalt...hahaha

Heldig han som er på ferie hos deg, da, og en fin måte å MÅTTE ta en tur hver dag, uansett vær, håper solen skinner og du koser deg på tur, senere idag.

Når begynner du ferien din...?

Bente sa...

Greit med en turkamerat. Jeg er også dyrepasser for tiden. Min datters katt. Hun er i vakre Italia og koser seg.

Takk for svaret om garnet.

lykktrollet sa...

ÅÅ HAN var vel søt. skikkelig
kos med hund.. voff

Elisabeth sa...

Så søt, Sylvia. Hm, du skal se at dette gir mersmak. Snart blir det hund og hundelufting hos dere også. Veldig mange skaffer jo hund etter at barna flytter ut av redet. he he...

ANNEPÅLANDET sa...

For en søt feriegjest! Man holder seg i form når man har hund - for ut på tur må man jo, i all slags vær. Best er det jo når sola skinner, men det er faktisk ikke så verst i regnvær heller, det er bare å dra på seg regntøyet. Og så er det jo så deilig å komme inn til en god, varm kopp kaffe etterpå! Kos der :-)