Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 30. juni 2013

Avslapning

...her koser vi oss alle sammen, selv hund og katt
Det er en super jobb å være hundepasser, med egen katt her hjemme.
Det har gått seg til etterhvert, og begge vil ha en bit av meg.....det får de ved å ha hver sin side.
Og som du kan se, så er sjalet mitt populært hos alle dyr som er innom her hos meg.

Den korallrøde hekle-jakka ble heller ikke montert i dag, selv om det var planen.
Det har blitt strikket istedet, samtidig som jeg har gått turer med hunden, klesvask, husarbeid, hatt besøk, kokt masse kaffe, gått tur igjen, kjørt bil......ja, sånne hverdagsting, som man også kan gjøre på en søndag.

Men etter jobb i morra, DA skal jeg montere ferdig jakka......kun en arm igjen.........men det frister liksom ikke. Selv om jeg helst vil ha den ferdig, sukk.

8 kommentarer:

Line Kristine sa...

At det skal være sånn tiltak i blant og få gjort ferdig det siste lille som gjenstår før et prosjekt er helt ferdig... Kjenner meg absolutt igjen! Og så, når man har gjort det ferdig, blir man sittende og tenke "Hvorfor gjorde jeg ikke dette før?"

Madame sa...

Sikke et dejligt billede med et dyr på hver side af dig! Det lyder som en rigtig god søndag med tid til både hygge, husarbejde og traveture. Ønsker dig en fin mandag, Klem

Rosehagen sa...

Hei;)
Koselig bilde;) Nydelig blogg du har;) Har kost meg med å lese meg nedover innlegg etter innlegg;)

Ønsker deg en flott uke;)

Klem fra Ann-M.

Helen sa...

Synd montering er så kjedelig....:(
Kjenner meg igjen der, ja...!

takk for kompliment !
Man blir jo godt av humør av slikt.

Elsker sommertøy, tynne kjoler, sandaler...ja, alt som hører sommeren til.

Lykke til med monteringen IMORGEN, da !!

Så deilig ut de tøflene dine..?
Er de i filt, tro?

gooood sommer, fortsatt

Strikkeheksen sa...

Det ser ud til, du må dele sol og vind lige, Sylvia :-) Ellers meget hyggeligt scenarie :-)

Vibbedille sa...

Var på Posten i dag å sendte pakken til deg, da eg kom hjem lå det en ting igjen her hjemme! Stikker på Posten igjen i morgen og får den avgårde hehe Tulle hue meg ;)

Elisabeth sa...

Heisann.
Her var det mange nye innlegg siden sist, Sylvia. Du er produktiv på bloggfronten også. I motsetning til meg.

Herlige Bilder fra Kragerø, tross regnvær. Virkelig sommerbyen det.

Og takk for deilige cookiesoppskrift. Skal bakes før helga. Helt sikkert. Da blir det bursdagsfest i hagen. Ordner du godvær?

Rubia sa...

Så kos med en på hver side. :O)
Nabokatten slenger innom meg rett som det er. Den insisterer å sitte på fanget...oppå strikketøyet mitt.