Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 17. mai 2013

Sokker og søt modell

Da var enda et par sokker til en av Sophias venninner ferdig
Disse er strikket i kun restegarn, og jeg er så fornøyd med at jeg har fått brukt opp noe garn som bare lå der.
Alt garnet er i MITU , og er rester etter en genser og et skjørt.

MEN.......nå begynner jeg å gå lei av sokker, hi hi
Dere vet jo at det er noe jeg ikke liker å strikke. Jeg gjør det alikevel. 

Og for ikke være kjedelig og bare vise sokker i bloggen, har jeg en nydelig "Modell" jeg heller vil vise frem
På nytt fotoshoot

Og slik ble et av over 150 bilder av henne og Poker
Ha en fortsatt fin 17 mai feiring.

10 kommentarer:

Lin sa...

sokker er dejlig tv strik og praktisk ar ha ved haanden naar andet mangler :-). De er blevet flotte.
Vakre bilder av Snuppa.

Marianne sa...

Sokkerne er okay - men modellen...olalala :-)

Helle sa...

Deilig med litt smstrikk, sånn innimellom alt annet.
Og modellen, - hun var jo bare nydelig. :)

Gratulerer med dagen. :)

Siddis back home sa...

Nyyyydelig modell! Kjekt med sokkestrikk! Ha en fin kveld hos dere!

Anonym sa...

Så flott modell. Mente jenta ikke sokkene, he he. Fine de også, flinka . Eli.

Marianne sa...

Så flotte bilder, nydelig det med jenta og hesten:-) Håper du har hatt en flott 17. mai feiring:-) Klem Marianne

Megan sa...

Dejlige billeder, fine sokker. Jeg håber, at I havde en flot 17. maj. Jeg er dybt fascineret af den nationale fest, I holder i Norge på denne dag. Det findes ikke magen til i Danmark! :)

God Pinse, god klem.

Turid sa...

Nydelige bilder av Sophia- må si at de er heldig de som er venninner av henne - tenk så deilige sokker de får!
Endelig sommer -heldige du!

siddisisalou sa...

Du er jammen heldig som har en så flott modell. Henne kan du virkelig lage mer enn sokker til .....
Jeg er snart i lufta på vei hjem igjen etter noen herlige uker i Stavanger. Kommer nok til å savne både datter og barnebarn, men de kommer heldigvis snart på besøk til meg i Salou.

Rubia sa...

Flotte sokker. Nydelig modell!