Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



søndag 12. mai 2013

På Fotoshoot

I dag har Sophia vært på Fotoshoot, selv om været ikke var helt perfekt.

Ja, været er slik i dag:
Du skjønner, solen og det fine været, det tok Marianne med seg hjem til København.
Jeg lurer på om du kan ta deg en ny tur hit, slik at det blir fint igjen?

Bak stallen ligger "Eplehagen", og et nydelig herskapshus. Det perfekte stedet for en fotoshoot, synes du ikke?

Og hun ser jo ut som en eventyrprinsesse på hest......... jeg er jo mamma`n, så jeg har lov til å synes det :)

Og dette er hesten POKER på 19 år (men han ser da så ung ut. Sprek er han også) som hun rir og steller. (hun som tar bildene øverst her, er eieren, og er veldig fornøyd med hjelperen sin)

Han var utrolig snill i dag, for grønt gress, er jo noe av det beste, mmmmmm......

Og et deilig "suss" er vel heller ikke verst.

Neste gang lover jeg det kommer noe med strikking og garn. Jeg har jo en genser jeg har gjort ferdig. Men jeg er så stolt av den fine jenta mi, og hadde så lyst å vise frem henne og favoritten hennes.

Ha en deilig søndag. Den skal brukes til kos og strikking i sofaen i dag.




8 kommentarer:

Lin sa...

Et vakkert par og nogle dejlige omgivelser. Froes hun ikke i den tynde kjole????

Sisselshverdag sa...

Nydelig jente, du har all grunn til å være stolt av henne :)
Rart at ho har blitt så stor, nå har jeg fulgt bloggen din i flere år og har sett henne vokse til :)
Ha en trivelig søndag og lade godt til ei ny uke :D Klem

Helen sa...

Hun ser da virkelig ut som en drømmeprinsesse :)

Så vakre omgivelser !

Klart du er stolt, og det har du all grunn til - moro at du "snek deg med" og selvsagt hadde ditt eget kamera med...hehehe

Rubia sa...

Flott hest og søt hjelper.
Må jo bare bli flotte bilder det.

Tanis sa...

Hilsen fra en stolt "bestemor "så fine bilder av Sophia,men det så ganske kaldt ut der.her koser vi oss i varmen,men litt skyer er det også.klem fra mamma og pappa

Rita Follnes sa...

Nydelige bilder av den nydelige datteren din. Klart vi må få lov å være stolt. ;))

Turid sa...

Nydelige Sophia- tenk så voksen ho er blitt -å prinsesse kan du gjerne kalle ho for , skjønne jenta!
Klæm Turid!

Marianne sa...

Hun er helt fantastisk - så eventyragtig ser Sofia ud :-) Jeg har gemt nogle af billederne - for hun er meget smuk