Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



lørdag 18. mai 2013

Endelig, sommer!

Flott vær i går, fantastisk vær i dag!
Jeg smeltet nesten bort, da jeg var på jobb i dag. 
Nå sitter jeg ute i solen, nesten 30 trykkende grader, og jeg savner en parasoll
Men jeg skal ikke klage.

Et nytt prosjekt på gang i en herlig sommerfarge
Dette er en av mine yndlingsfarger på sommeren. Litt hemmelig prosjekt, men jeg skal si hva det blir etterhvert.
Av alle ting, så hekler jeg i Bomullsgarn (petunia) noe jeg ikke er så begeistret for. Men å hekle i bomull, er helt noe annet enn å strikke i bomull. Jeg foretrekker å hekle.

Og hvis det ikke går helt etter planen, kan jeg vel benytte meg av dette gode rådet
God Pinse, alle sammen.

10 kommentarer:

Helen sa...

Herlig sommerfarge !
Og den er jo helt "in" :)

Hehehe festlig skilt.
God pinse ønskes deg også.

Her er det invielse av takterrassen på gang, vi har flyttet ned til "byen", da familien ellers har tatt over Villa'n vår...hehe

Lin sa...

Haha, rigtigt godt raad. Herligt at sommereb er kommet hjemme. Vi har 3 grader , hagl og regn.
Ogsaa rigtig god pinse til dig og dine.

Rita Follnes sa...

Nydelig bilder under her. Fin sommerfarge. Det er bra med bomullsgarn om sommeren og er spent på hva du lager. Her har også vært så nydelig vær, men jeg elsker det. God pinse. ;))

Helle sa...

Nydelig sommerfarge. En av mine favoritter også.

- Merker at jeg ikke orker like mye sol og varme lenger for når temperaturen som i dag målte 26 i skyggen, vel da sitter jeg i skyggen. - Men du verden så deilig med en smak av sommer. :)

Elisabeth sa...

Jaaa, endelig Sommer Sylvia. Vi må bare nyyyte det, mens det er her.
Lekker sommerlig farge du har valgt på hekleriene dine.

Nå ut på tur. Tudelooo!

Gitte sa...

Kære sylvia, jeg kan slet ikke følge med. Sikke lækre sokker du har strikket.
Billederne af dine datter er skønne! Hvor er hun bare smuk! Og ser pludselig også så stor og voksen ud.

Her var der også rigtig sommer i går. Vi sad ude og spiste aftensmad med efterfølgende familiespil inden vi gik ind og så melodigrandprix.

Også god pinse til dig og dine.

Rita sa...

Spennende å se hvordan prosjektet ditt blir :)

Ruths datter sa...

Den fargen liker jeg også. Kjempelekker. Spennende hva dette blir da.
Klem

ANNEPÅLANDET sa...

Hei! Å hekle i bomull er nesten bedre enn å hekle i ull, syns jeg (om det er bra garn, da). Spennende prosjekt i nydelig farge!

Liker det skiltet. Tror jeg må få meg et sånt på veggen - det passer så fint til meg og mitt liv.

Ha en riktig fin dag! Her ble det plutselig slutt på sydenstemningen - men det er vi jo vant til. Det gjelder å nyte de små øyeblikkene med finvær som er!

Rubia sa...

Ett veldig godt råd jeg skal ta med meg videre. :O)