Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



onsdag 3. april 2013

Resirkulering

Denne flotte sponkurven har inneholdt Amadinepoteter
Jeg "resirkulerer" den, og bruker den selvfølgelig til strikketøy og garn :)

Til et lite strikketøy fungerer den perfekt.
Sist jeg strikket votter, inneholdt kurven 2 nøster garn, pinner , oppskrift, sjokolade, og kanskje mobilen min.

Veldig greit å flytte rundt omkring, uten å ha det i en pose, eller gå frem og tilbake.

Jeg har flere kurver, jeg.......
I noen av disse har det vært lubne champignon`er. Nå inneholder de andre godterier.

Og det er ikke bare i sponkurver jeg fyller med garn
En glasskål fra Hadeland (takk Sonja ;) )har deilige farger oppi.....og med disse slipper man også å gå til tannlegen, det er helt sikkert!!! Det er bare kooooos!

(savner også den fine, runde sponkurven med Norsk Camembert-ost i. Husker du den? )


5 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Har skjønt at gjenbruk er tingen i bloggverdenen....

Vibekes lille ullne sa...

Alt blir jo finere med garn! Fineste pynten det og gjenbruk er smart og miljøvennlig. :)

Helen sa...

Morsom ide !!

Hva du finner på altså...og snill som deler med oss andre, som har strikketøyet i en ehhh....plastpose...:(
Fy, må finne meg en kurv skjønner jeg.

Her gjøres det klart til avreise hjem til Norge, og til maler som skal jobbe inni Villa'n mens vi er i Norge ... spennende.

Rubia sa...

Gjenbruk er en fin ting.
Man kan ha garn i så mangt. :O)

Knutine sa...

Artig bruk av ting vi egentlig kaster.
Jobbet på barnehage for mange år siden.
Da fikk vi en pose med tomme Camembert-esker.
De malte vi og pyntet til jul og påske.
Utrolig fine produkt som barna kunne bruke til sine småting:-)
Fortsett jakten på fine gjenbruks ting du,og jeg skal begynne å vaske.....