Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



mandag 8. april 2013

En Cappuchino to go

Endelig fikk jeg kapret "Modellen" for en foto-shoot
Jeg var heldig, for hun hadde den på seg i dag.

Og så gikk pus forbi..........
Frida, det står 50 g på nøstene. Mulig du blander...... Dette garnet heter Kid Silk Haze TRIO.
Men genseren kjennes ut som snefnugg, og er lett som en sky. Og vidunderlig å ha på, sier modellen.

Og så ble den så fin med en annen farge på kantene. Det er vel kanel-strøet, det? ;)

Iallefall, tusen takk for alle de fine ordene om genseren. Vi er veldig fornøyd, modellen og jeg.

Og så er formen litt bedre, dag for dag.................takk for oppmuntringene, dere er verdens beste!
Klem fra meg.


9 kommentarer:

Ruths datter sa...

Så koselig å høre fra deg om din tid i N.Y.Så flott genser,ja gensere må jeg vel si. Flott modell også da.I dag kom våren hit. 21 gr og det har vært deilig og varmt.
Klem

Helen sa...

Ååhhh, så fiiiin du er i denne genseren, og helt enig, HUN kledde disse fargene, knall fint skjerf hun har til og :)

Ja, enig, kantene gjør virkelig prikken over i'en.

Måtte trekke på smilebåndet da jeg leste "knappe-historien-kommentaren" din....hehe....ser deg for meg liksom.

Jepp, akkurat kommet hjem (Norge) og bloggen er ikke oppdatert....mye på agendaen disse dagene....ofte sånn akkurat FØR avreise, og ved ankomst til Norge.

godt å høre du er på bedringens vei, håper du er raskt frisk som en fiks igjen, (tro hvor det uttrykket egentlig kommer fra? Er aldri fisken syk, de da..?)

God uke :)

Lin sa...

Jeg bliver saa fornoeyd naar barn gaar med hjemmestrikk. Skoent. Koselige bilder og flott modell.

Fru Tunheim sa...

Det var veldig fint med de litt mørkere kantene og så deilig med en vektløs og lun genser til flotte modellen...

Rita Follnes sa...

Så fin hun var i den. Det er så gøy når disse ungene liker strikkeklær. Jeg elsker det nemlig, men baler litt med å få de andre familiemedlemmene til å synes det samme. ;))

Rubia sa...

Lekker genser på flott modell!

Marianne sa...

Hvor er den smuk og indeholdet lige så... hun er jo blevet en hel kvinde at se på....

Elisabeth sa...

Veldig, veldig fin ble den. Nydelig med mørkere kanter. Kan tenke meg at den er myk og god!

eli sa...

Så koselige bilder, genseren ser lett og deilig ut.