Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 29. mars 2013

Tilbehør med stil


Så er ermene på Rosejakka helt ferdig, juhuuuu!!!
I dag skal det festes tråder, presses med et vått håndkle og sy klippekanter med symaskinen.
Symaskinen og jeg er ikke alltid så gode venner, jeg blir fort utålmodig og irritert, hvis den ikke vil oppføre seg.
Og hvis jakka skal bli ferdig, må den ha god oppførsel, ellers slenger jeg alt til side......he he

Jeg tenker nok jakka blir ferdig, jeg, i løpet av helgen. Den blir jo perfekt som ytterjakke nå fremover, bare det blir litt varmere i været.

Siden det ikke er noe strikking å vise til i dag, må dere få enda en dose fra butikken.
For dere som er drittlei, er det bare å klikke seg videre...............

Søte ting og tilbehør fra :ko ko:  et Norsk Design, kjoler, sko, vesker og tilbehør.
Prikker er en del av designet, og hvem er vel ikke svak for prikker!!
 
Kan du se prikkene på skoene?
En Clutch-veske, som er riktig i skuddet nå. Kjolen bak, er også fra ko ko, helt unødvendig å nevne igrunnen, du ser prikkene på både veske og kjole. Smykkene er fra Kazuri (Kenya)

OLEANA kommer man ikke utenom i butikken
Her er vårens og sommerens heteste nytt. Blomster og sommerfugler, og prikker her også.

Her har jeg stylet den blå sommerfugljakka til fest.
Har du dette antrekket, kan du variere i det uendelige, med andre plagg du har fra før.

Nå skal jeg gjøre litt husarbeid, før jeg setter igang med Rosejakka mi. Vi sees.



9 kommentarer:

Gitte sa...

Er spændt på at se resultatet af din rosenjakke. Du bliver måske nødt til at publicere et mønster!!!!

Skønne sko. Det er altså nogle fantastiske nederdele du sætter til alle de der trøjer i butikken.

God fredag.

Strikkeheksen sa...

Prikker - jeg elsker prikker og faldt jo også for en turkis regnfrakke med prikker i Tind, der desværre var for stor, suk ;-)

Fantastisk blå styling, du har lavet der - godt for min pengepung, at jeg ikke lige bor i nærheden ;-)

Megan sa...

Fortsat god påske, kære Sylvia, med hus og håndarbejde og masser af leg! :) Knus.

Helen sa...

Ikke lei innlegg fra butikken, syns det er veldig, veldig moro å se !

Interassant at du forteller merke, og særlig artg med norske merker :O)

De røde skoene var morsomme, så artig å a liksom "signaturen sin" med prikker....hehe

Spent på å se jakken din ferdig, min er laaaangt fra der.... håper symaskinen er din beste venn, når du monterer, lykke til :)

God påske !

Helle sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. :)

Ser jammen ut til å være veldig mye spennende i butikken deres. Forstår at det fort kan bli en kostbar opplevelse for de av oss med svak ryggrad i møte med fristelser. :)

Vi har vært i NY en gang før, for 2 år siden. Da i begynnelsen av juni, hvor vi ble møtt av 35c. Reiser over sammen med datteren, vi har planlagt og spart penger i snart 1 år og gleder oss litt til å "gå banas" om man kan si det sånn. Vi har planlagt spisesteder, butikker, utstillinger osv. Vi har pleid å ta en mor og datter tur hvert år siden hun fylte 15, den 4. turen vår nå. Da shopper vi garn, sko og stoffer, drar på spa og spiser uanstendige mengder med kake. Tror det kalles en ren vitamininnsprøytning. Så får det heller være litt kaldt. Vi kan jo alltids strikke noe. :)

Lin sa...

Oj, de skoene var lekre. Det er en farlig butikk du jobber i.

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Gleder meg til å se jakken din! Men det er alltid gøy å se fine ting fra butikken også!!

Rubia sa...

Jeg er heller ikke venn med symaskinen min. Masse lykke til! Blir gøy å se den ferdige jakka de!

LivM sa...

Å tenk om dette settet var til meg. Tror jeg hadde kledd det nånår jeg har minket litt :-) Herlige farger og nydelig mønster