Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 28. mars 2013

STYLISTA

Hei og hå der ute!
Sol og fint påskevær, men kaldt. Husk å kle på dere. Jeg tror jeg drøyer uteværet i dag, for jeg har fått meg en ruskete hals, grrrr.......

Ellers går det helt fint med tanna mi. Den holder seg der den skal......sålenge. Men jeg blir litt sliten av å bare tygge på den ene siden, he he

Vil du ha litt farger i hverdagen?
Nydelige linputer i vårens farger fra Vâxbo Lin . På en benk full av reinsdyrskinn, som er sååå IN nå.

Kast (pledd, sjal.....) topp/vest og glasskjede med blomster fra Oleana. Helt i mine farger!

Jeg elsker å style, å skape en stemning. Det er jo så mye lekkert i butikken, så jeg har masse fint å  ta av.
Nå, før påske fikk vi inn noen nye plagg fra TYRIHANS, i herlige farger. Skjørt og jakke med små, lekre detaljer, i deilig myk ull
Her ser du det i en slags mintgrønn farge, settet. Jakken til venstre, er den samme, men her kommer ikke fargen helt frem, den er nemlig signal ORANGE.
Innenfor har jeg stylet med toppen/vesten til Oleana, og et sort blondeskjørt, det også fra Oleana.

For å få bort litt av den sarte looken til det mintgrønne settet, har jeg satt på et skjerf fra Oleana (silke og merinoull) Prikken over ièn , rett og slett
Og folkens, her er det bare å ta frem garn, pinner og ruteark. For et slikt skjerf kan man da klare å strikke selv.

Og jeg kan røpe at jeg nå holder på med å avslutte ermene på Rosejakka mi. Spennende..........

Håper alle har det fint der ute!!!! Fortsatt God Påske.

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Håper du og tanna di holder ut til over påske :) Jeg traff også Rasmilla for nesten 2 år siden, en veldig søt og hyggelig dame. Kjøpte med meg et lass hjem, og jeg har fortsatt mye igjen av det. Bare så morsomt å bestille nytt garn allikevel.. Mulig det mørkeste blir kjole til tantebarnet, det andre blir kanskje en jakke :) Fortsatt god påske!

Strikkeheksen sa...

Jeg havde helt glemt, at du også går rundt i sådan en paradisisk butik til hverdag :-) Jeg kan godt forstå, du tager dig af stylingen, for det er du ganske enkelt fremragende til. Du forstår lige at sætte delene sammen, så der opstår noget helt nyt - flot, flot :-)

Rigtig god påske - her er der også smukt og meget, meget koldt, det er lige før jeg ønsker mig lidt regn ;-) Sagde jeg virkelig det? ;-) Håber du snart får styr på tanden, der er vist ikke noget værre end tandpine! Så god bedring :-)

Eva Haukeberg Rinker sa...

God bedring ogvriktig God Påske :-)

Gitte sa...

Meget fie billeder du viser fra butikken.

Jeg glæder mig til at se din rosenjakke. Er sikker på at den bliver lige så smuk som dem du har i butikken.

Knus
Gitte

Gitte sa...

Ps: rødvinstoddy til halsen. Måske ikke lige nu :-) men senere i dag.... God bedring

Rubia sa...

Reinsdyrskinn in? Så bra da! Kjøpte ett par stykker for noen år siden. Får finne dem frem nå.

Mye lekkert som alltid i butikken!