Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 21. mars 2013

Fnugg....

Dagen startet med denne i dag
Mmmmmm.....akurat hva man behøver en tidlig morgen.

En liten avbrutt pause i erme-strikking på Rosejakka........ Strikker noe som minner om tur, ski osv... . Skal ha det i butikkens utstilling i Påsken, så jeg har turbu på pinnene.

I mellomtiden kan dere jo se noen nyheter fra butikken sålenge......
Jakken og glasskjedet er fra Oleana, og det struttede skjørtet er fra Eva i Valla.

FNUGG
Det nye serviset fra Wik og Walsøe. Benporselen med sølvkant på. Lekkert.

ALV er like populær fremdeles, her i gull.
De lekre glassene kommer fra Danmark . Anne Flohr.

Så er det strax helg, og for mange begynner påsken i morgen. God påske til dere. Jeg selv, jeg skal jobbe.......... og så skal jeg være hjemme og kose meg med strikketøyet, familie og venner.

God helg!



5 kommentarer:

Helen sa...

Syns alltid det er like moro å se bilder fra "butikken din" - eller får å si det sånn, jobben din !

Fin jakke, og fint servise fra Vik og Walsøe, vært i fabrikken hvor dette produseres, flinke er de :)

Ja, her har påsken begynt, fullt hus med små og store, så det blir moro, og gudskjelov begynte første feriedagen deres med knall sol i vakre Italia :)

gooood påske !

Rita Follnes sa...

Jammen har du mange lekre ting rundt deg. Må være litt inspirerende. Klem ;))

Rubia sa...

Det er bare alt for mye lekkert i den butikken. :O)

Riktig god påske!

siddisisalou sa...

Så mye fint rundt deg på jobben din.
Vi pakker for å reise til høsten i Argentina denne påsken. En eldre familiemedlem som ikke er helt frisk som skal besøkes. Litt vanskelig å pakke for jeg er ikke helt sikker på hvordan høsten i Argentina er, men det får bli litt lag på lag hvis det skulle bli kaldt, Ha en fin påske selv om det blir en del jobbing på deg.

Siddis back home sa...

Så mye flott på bloggen din! Ha en riktig god påske, her blir det hjemme påske kos!