Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



torsdag 14. mars 2013

En pyse, jeg?

Strikkeprøver er for pyser, sies det jo.

Jeg har aldri vært noen pyse.
Men til slutt måtte jeg bare prøve å se hvordan det var............å være en pyse
Her er jeg igang.........med en altfor liten strikkeprøve.
Men jeg satte igang med prosjektet mitt, vet du. Kjempeivrig, og strikka som en gal..........helt til jeg fant ut at jeg hadde glemt noe underveis, og måtte "jukse" litt. Gjør det hele tiden, jeg vettu ;)

Men det hjelper ikke å jukse når det blir helt galt!!!


Jeg brukte hele forrige helg til å strikke på noe jeg rakk opp på mandag, SUKK!
Og strikkefastheten stemte aldri.
 
Strikkeprøver? PHØ! det gidder jeg iallefall ikke mer.
 


6 kommentarer:

Helen sa...

Sitter her og humrer.....
du er jo herlig, og meg må vel innrømme, har aldri, aldri strikket en strikkeprøve jeg heller...

Men, engang MÅ bli den første, sier ordtaket !

Lykke til med ny start på prosjektet, men si meg engang, holdt ikke du på med en oleana-aktig-rose- jakke....? Hehehe

Rita Follnes sa...

huffja, man skulle kanskje bare holdt seg til en type garn, Det hadde vel blitt altfor kjedelig, så man må ta noen tjangser iblandt.
;))

Elisabeth sa...

Aldri strikket strikkeprøve jeg heller. Og hverfall ikke etter å ha lest innlegget ditt.
Nei, kjør på videre med strikkinga, Sylvia.

Karina Bunkenborg sa...

Jeg laver heller aldrig strikkeprøver, jeg glemmer det altid og så tænker jeg at det går jo nok og det plejer det jo også at gøre.

Rubia sa...

Jeg har aldri fått slike strikkeprøver til å stemme, og har derfor sluttet med det for lenge siden.
Lykke til!

Lin sa...

Jeg hoerer ogsaa med i klubben " det gaar jo nok". Man jokser lidt her og der og faar en helt personlig genser hehe.