Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



fredag 15. februar 2013

Verdens beste....

datter!
Det er Sophia, som fylte 15 år på onsdag. Den ble feiret på Strikkecafeèn
Her er hun i sitt ess, sammen med hesten Poker, som hun  steller hver uke.

Fra hun var bitte-liten, var hun med meg i stallen, på heste-turer til Danmark, og  hun plukket "hestepærer" i boksen.
Nå tar hun en 10 timers arbeidsøkt alene i stallen, med ansvar for mange hester.

Det sises at hestejenter blir selvstendige og ansvarsbevisste. Og det er hun bevis på.

I morgen drar mor og datter på tur. Hvor? Ja, bare vent og se.
GOD HELG, allesammen.

8 kommentarer:

Megan sa...

Tillykke til fine Sophia. Der er noget helt specielt ved hestemennesker, synes jeg. De kender nogle fine hemmeligheder! ;)

Spændt på at læse om jeres tur.

God weekend. Klem.

Berit sa...

Tillykke med Sophia!

Om bare en uge, fylder min datter også 15 år. Uha, de bliver så voksne på ingen tid.

God tur til mor og datter!

Rubia sa...

Riktig god tur begge to! Har skikkelig god lyst på en sånn tur selv når det blir litt varmere.

Helen sa...

Gratulerer så mye til Sophia !
Tenk 15 år.... :)

God tur - veldig spent på hvor dere skal hen, tro om det er København?

Bare husk å ta med kamera, og strikketøy.

God helg !

Anne sa...

Tillykke med Sophia..hils hende mange gange.
I dag har Ditte og jeg også været på tur...vi kørte til Fields og shoppede, ikke sidste gang vi tager dertil :-)

Siddis back home sa...

Så herlig, masse lykke til! Min niese er også hestefrelst og denne sommer ser hun fram til med hest hele sommeren! Ha en fantastisk helg hos dere!

Elisabeth sa...

Grattis med Sophia, Sylvia. Hun er ei flott jente.

Tenker dere hadde en skikkelig kosetur i helga. Og jeg vet hvor. Hi hi…

Gleder meg til å lese om det.

Lin sa...

Gratulerer med Snuppa og saa kjempefint bilde.