Kunsten å være lykkelig, består i at man gjør sine gleder enkle



tirsdag 13. november 2012

Gitar-lue

Jeg har strikket en gitar-lue til Sønnen
...med innstrikket merke på Favoritt-gitaren hans, IBANEZ

Jeg har gjort så godt jeg kan, selv om det ikke ser sånn ut........Det er like vanskelig å strikke inn bokstaver, som det er å brodere det på, synes jeg.
Men man kan iallefall klare å lese hva det står.

Det er ingen oppskrift på den, her har jeg brukt min frie fantasi igjen.
Den er strikket på pinne 3 med garnet STERK. (farge: gråsort spettete)

Og såvidt jeg husker, laget Elisabeth en slik lue til sønnen sin. Den ser mye proffere ut enn min, for der er den virkelige logoen med. Knallfin er den. Sjekk den ut!
Siden begge hans Ibanez-gitarer bor sammen med han på skolen, må jeg ty til en av de som er igjen her hjemme, nemlig en Ephophone. Den får gjøre nytten som bakrunns-stæsj.

Om han vil gå med den, det er en annen sak................. Ellers får jeg ta den selv ;)


10 kommentarer:

Fru Kahr sa...

Cool hue:-)

Tovepia sa...

Tøff lue!!..klart han går med den!!

Ha ei god uke videre, klem fra mæ;)

Elisabeth sa...

Den ble skikkelig fin da. Husk at jeg fikk hjelp av en veldig flink kunstnervenninne til å tegne av logoen da jeg strikket min :) Han kommer garantert til å bruke den!

Marianne fra ønskeøen sa...

Så tuff en hue.... og skriften er fantastisk strikket ind :-)

Helen sa...

Stilig !

Jeg stusset litt over navnet, ja...men det hadde jo sin forklaring :)

Klart han kommer til å gå med den!

Birgitte sa...

Tøff lue!

Strikkeheksen sa...

Jeg tror, den ville klæde dig, Sylvia :-) Tror nu den er så speciel, at han vil synes den er cool :-)

Dejligt at være tilbage - fine ting, du har lavet siden sidst :-)

RigmorNY sa...

Det blir nok en lue med suksess. ;) Sitter her midt i natta og tar en bloggrunde, utrolig hvor lett fingrene flyr over tastene når man egentlig skulle vært i seng. ;) På min håndarbeidsfront er det "Hjerter med bakkekontakt" som er på pinnen for tiden, det er sokker til å bli glade av, som du ser i bloggen min. Natta. ;)

Anonym sa...

Stilig lue! :O)

siddisisalou sa...

Flott lue som han garantert kommer til å både like og bruke. God og varm er den sikkert også !